מערכת רישום לכנסים, אירועים ותערוכות

מיקומך כאן

אתר הרישום הוא המקום בו המשתתפים בכנס / תערוכה שלכם, פוגשים אתכם לראשונה. תהליך רישום מקצועי, נגיש וידידותי למשתמש הכרחי ליצירת הרושם הראשוני הנכון, ומרמז למשתתפים כי צפויה להם חוויה מיוחדת במינה במהלך הכנס / תערוכה עצמו. עם מערכת הרישום המתקדמת והחכמה שלנו, תוכלו לייצר אתר כזה בקלות, במהירות ובהתאמה אישית.

אנחנו מציעים פתרון קצה-לקצה שיספק את כל מה שאתם צריכים ליצירת מערכת רישום  או אתרים לתערוכות וכנסים בלתי נשכחים, בכל פעם מחדש: מלבד אתר הרישום המרשים והיעיל שלנו, המשתתפים שלכם ייהנו מצ'ק אין מהיר. המערכת תאפשר לכם לגבות תשלומים בכרטיסי אשראי, תסייע לכם בארגון נסיעות, לינה וסידורי שינה, תאסוף עבורכם נתונים בעלי ערך ולידים, כדי שלא תפספסו אף הזדמנות שנוצרה עבורכם.

מערכת הרישום שלנו תחסוך לכם המון זמן וכאבי ראש בתכנון, בארגון ובהפקת הלקחים. אנחנו מאמינים בשילוב בין טכנולוגיה חדשנית ויעילה, לבין מגע אנושי כשצריך.

 

טופס רישום אשמורת
טבלט עם מערכת

לכן, בנוסף למערכת ולעמדות רישום אוטומטיות וחכמות, אנחנו מפעילים צוות מיומן של דיילות, שיסייעו לכם בתהליך הרישום והפקת התגים, ובכל מה שתצטרכו. כמו כן, נצמיד לכם מנהל לקוח שילווה אתכם לאורך כל הדרך – לפני, במהלך ואחרי כל תערוכה או כנס, ויעזור לכם למצוא פתרונות בכל שלב.

מהם היתרונות של המערכת שלנו?

  • תהליך רישום מודולרי – אתם יכולים להוסיף ולהסיר שדות בטופס, בהתאם למידע אתם צריכים ומעוניינים לקבל.
  • תמיכה במספר שפות – כגון לדוברי אנגלית / ערבית / רוסית / צרפתית / שפות אחרות? אין בעיה, הם יקבלו אתר רישום בשפה הרלבנטית.
  • מערכת הגשת תקצירים – בהתאם לכללים, להגבלות וללוחות הזמנים שנקבעו על ידי מארגני הכנס.
  • מערכת סליקה – אף תהליך רישום אינו חלק, אם בסופו הנרשמים לא יכולים לשלם במהירות ובאופן מאובטח.
  • מחירונים שונים להרשמה – כאמור, תהליך הרישום מותאם לחלוטין לצרכים שלכם ולנסיבות, כולל אפשרות לקבוע דרגות מחיר שונות בכנס או תערוכה.
  • קודים למתן הטבות/הנחות בהתאם לסוג הנרשם – התאמה אישית חשובה נוספת, שמאפשרת לכל משתתף ומשתתפת להנות מהתנאים שמגיעים להם.
  • שליחת מייל תפוצה למשתתפים – רוצים לעדכן את כל המשתתפים לפני מועד התערוכה או הכנס או להודות להם על השתתפותם בסיום? אין צורך להתאמץ, עם המערכת תוכלו לשלוח מייל עדכון לכולם בו זמנית.
  • שליחת התראות ללקוח – יש לכם עדכון דחוף, ואתם מפחדים שאם תשלחו אותו במייל המשתתפים יפספסו? אתם יכולים לשלוח להם התראה (פוש) ישירות לנייד.
  • כל המידע על הגעה – ניתן לוודא מראש כי המשתתפים יידעו כיצד להגיע לכנס או לתערוכה. אתר הרישום יכלול את כל הפרטים החשובים, כולל הוראות הגעה ואפילו מפה למקום.
  • שליטה בהקצאות של בתי מלון, חדרים, טיסות ועוד – המערכת שלנו הופכת גם כנסים מורכבים לפשוטים ביותר.
  • פתרונות רישום מתקדמים עבור נופשים לעובדים – מקיימים נופש במספר מועדים ומיקומים? אל דאגה, לקחנו בחשבון כל תרחיש אפשרי.

איזה נתונים אוספת המערכת?

מאחורי כל אתר יש מערכת בק אופיס. זוהי מערכת קריטית להצלחת הכנס התערוכה ולתכנון נוספים בעתיד. בעזרת מערכת הבק אופיס, ניתן להפיק דוחות מלאים כולל BI ראשוני, לפני הכנס ובמהלכו. המערכת מאפשרת לכם שליטה ובקרה און ליין כולל ניהול הרשאות.

איסוף נתונים לקראת התערוכה – חשוב מאוד לדעת מראש כמה אנשים נרשמו, כדי לארגן אוכל, שתייה, סידור ישיבה, שקיות מתנות ומזכרות וכו'. כל המידע נאסף באופן אוטומטי ובזמן אמת.

תשאלו שאלות שיעזרו לכם לתכנן היטב – חשוב להכיר את הקהל שלכם, על מנת שתוכלו לדעת כיצד לספק להם חוויה מושלמת. במהלך הרישום אפשר להתאים את השאלות לכנס ולמשתתפים, ולקבל מהם מידע על העדפות, למשל בנוגע לאוכל. בנוסף, תמיד כדאי לדעת מי נרשם להרבה תערוכות שלכם, או מי מגיע לכל הכנסים, ולהעניק להם יחס מיוחד.

שימוש בנתונים לאחר התערוכה – ה-DATA שנצבר מספק תמונה מלאה לגבי מידת ההצלחה שלכם, כך שתוכלו לתכנן תערוכות וכנסים אפילו טובים יותר בהמשך. כמה ואיזה סוגי כרטיסים נמכרו? כמה אנשים הגיעו? האם יש ימים או שעות יותר פופולריים? הנתונים מאפשרים לכם למדוד את עצמכם, לנתח את מה שהיה, לדווח על התוצאות ולהסיק מסקנות.

מערכת רישום לכנסים ותערוכות

המאפיינים של מערכת רישום לכנסים ואירועים:

מערכת רישום חכמה

המערכת שלנו מספקת פתרונות מתקדמים, וכוללת פונקציות פרקטיות ומשמעותיות. התבססנו על מחקר רב בפיתוח המערכת, ואנחנו יודעים בדיוק מה אתם צריכים כדי להוביל כנסים ותערוכות מוצלחים. פנו אלינו לגבי שלל פתרונות חכמים ומותאמים באופן אישי.