צ'ק אין מהיר באמצעות קריאת QR

מיקומך כאן

הרושם הראשוני אותו יקבלו המוזמנים שלכם יהיה בעמדת הרישום, אז למה לכם לפספס הזדמנות כזאת? כל מנהל אירוע וכנס ירצה להפוך את הפגישה הראשונית בינו ובין הלקוח למשהו מיוחד, ואם אפשר גם על הדרך גם לחסוך בהוצאות ובזמן,. עמדות רישום לכנסים על ידי צ'ק אין מהיר באמצעות קריאת QR מהסמרטפון היא הפיתרון עבורכם.

צ'ק אין מהיר באמצעות קריאת QR
– מה זה

עמדת צ'ק אין מהיר באמצעות קריאת QR מהסמרטפון עובדת בצורה בה היא מנפיקה לכם את כל הדוחות הרלוונטים לאירוע, כולל תגים לכל משתתף אשר עובר את תהליך הרישום. המטרה של עמדה זו היא להוות תחליף למענה אנושי. המערכת מאפשרת ללקוח שליטה ובקרה אונליין לכל ניהול ההרשאות, כל מה שנותר לכם לעשות הוא להתרכז באירוע עצמו. בסיום תהליך הרישום כל לקוח יקבל לינק אישי עם פרטי המשתתף, מספר אישי וברקוד.

איך המערכת שלנו עובדת?

המערכת עובדת בצורה פשוטה ויעילה, כך גם אתם לא תסתבכו עם ההרשמה וגם לא המוזמנים שלכם. מערכת רישום לכנסים ותערוכות יכולה להיות באמצעות עמדת רישום עצמאית או באמצעות דיילות, הבחירה בידיים שלכם. עמדת רישום עצמאית עובדת בצורה בה מגיע כל מוזמן להירשם, ועל ידי הצמדה של המכשיר הנייד לקורא QR תונפק מדבקה תוך שניות בודדות.

עמדות רישום לאירועים או לכנסים באמצעות דיילות אינה קריטית עבור המערכת אותה יצרנו, אך הבחירה גם תלויה בסוג המוזמנים שלכם. ישנם אירועים בהם כדאי ונכון יותר להעמיד אנשי שירות אשר יסייעו לתפעל את המערכת עבור המוזמנים אשר פחות בקיעים בכל התחום הזה.

צ'ק אין מהיר באמצעות קריאת QR
qr דוגמא
צ'ק אין מהיר בכנס באמצעות קריאת QR מהסמארטפון

אנו כאן כדי להסיר את כל החששות שלכם!

המערכת שלנו עובדת בצורה בה היא נגישה למספר שפות, ככה שגם עם המוזמנים שלכם לא דוברי עברית הם יקבלו את השירות המתאים. עם פתיחת המערכת ישנו מדריך אשר יסביר לכל מוזמן איך לעבור שלב שלב בהרשמה. כמובן שעם קבלת השירות אנו נסביר לכם באופן מפורט איך המערכת עובדת.

האם אתם צריכים מערכת כזאת בכנס שלכם?

עמדות רישום פרונטליות מתאימות לכל מגוון האירועים, החל מאירועי קטנים ועד לכנסים ממשלתיים. עד היום ניהלו כנסים ואירועים ללא צורך במערכת, ניהול אירוע באופן ידני עדיין אפשרי אך עלינו לזכור מה אנו מנסים לשדר כלפי חוץ ומהם הרווחים משימוש במערכת. תזכרו שבסופו של דבר אתם רוצים למכור את המוצרים או האג'נדה שלכם למוזמנים, כל פרט שאתם משמיטים לאורך הכנס או בשהות, גם אם הוא קטן, עלול למנוע מכם להעביר את המסר ללקוח.

חברת Xmile מעניקה פתרונות רישום ייחודים כיום בישראל  לכנסים ואירועים מכל הסוגים, עמדות רישום לכנסים, הנפקת תגים ועוד… החברה מעניקה שירות לכל מבקש, ללא הבדל בין סוגי האירוע השונים. מול חברות גדולות וקטנות כאחד, כל סוג אירוע וכנס יכול להרשות לעצמו עמדת רישום מתקדמת – צ'ק אין מהיר דרך הסמרטפון ובזה לתת חווית משתמש מיוחדת לאורחי האירוע.