פתרונות טכנולוגיים ייחודיים לכנסים, אירועים ותערוכות

מיקומך כאן

חברת Xmile  מספקת מערכות טכנולוגיות מתקדמות לניהול הרשאות משתמשים בכנסים. מטרת העל של חברת Xmile להיות החברה המובילה במדינת ישראל בתחום פתרונות טכנולוגיים ייחודים לכנסים ואירועים לרישום בכנסים, בקרה, ניהול וניטור בזמן אמת בעולם הכנסים והאירועים. Xmile שמה דגש על הלקוח ומספקת פתרונות מותאמים לדרישות וצרכיו.

כחברה מובילה בישראל בתחום פתרונות הזיהוי, חברתנו מספקת שירותים מתקדמים בתחום מוצרי ה- RFID וכרטיסי זיהוי חכמים. בנוסף, חברתנו מפתחת ומשווקת תוכנה וחומרה לתחום מוצרי הקרבה ולניהול הרשאות משתמש, החל ממוצרים בסיסיים לבקרת כניסה ועד למערכות מתקדמות נוספות. בתחומים אלו חברתנו משווקת מגוון רחב של כרטיסי קרבה מקוריים של מיטב היצרנים בעולם

סריקת ברקוד תג
מערכת רישום לכנסים ותערוכות

כמו כן, Xmile  מספקת פתרונות לבקרה לוגית וכניסה מאובטחת למחשבים. כחברת בת של קומפיוטרגרד טכנולוגיות, נציגתה של חברת HID העולמית, קומפיוטרגרד משווקת ותומכת במוצרים, בתוכנות ובשירותים של Active ID לרבות Token-ים בפורמט פיזי ואפליקטיבי לניהול הרשאות משתמשים.

בתחום פתרונות הזיהוי לכנסים ואירועים ובשיתוף חברות הבת של קונצרן HID העולמית,

חברת Xmile מספקת כיום גם את הפתרונות הבאים:

פתרונות בטכנולוגיה NFC למתן הרשאות
למשתתפי הכנס

מערכת ייחודית בעולם, המיוצגת בישראל על ידי חברתנו, המאפשרת למנהל הכנס לייחד ולתת הרשאה של כל משתתף ברמה של כניסה או להרצאה, לסדנא, קבלת ארוחת צהריים, כניסה למתחם VIP ועוד והכול בעזרת כרטיס / צמיד / מדבקה פרסונאלית שהמשתתף מקבל ככרטיס הכניסה שלו לכנס.

המערכת מאפשרת ניהול הרשאת משתמשים לחברת הכנסים / למנהל הכנס וכך לקבל דיווח בזמן אמת כולל מערכת צפייה והרשאות או מחיקת הרשאות באון ליין.

מערכת ניהול ההרשאות מאפשרת למציגים / לחברת הכנסים, קבלת פרטים של מתעניינים ע"י טפיחה של הכרטיס / הצמיד על גבי מכשיר טלפון חכם או בטאבלט וזאת מבלי להשאיר פרטים רשומים על דף או כרטיס ביקור.

ניהול הרשאות משתמשים -
הדור הבא בעולם הכנסים והאירועים

מוצרי BluVision – מוצרים ייחודים לעולם הכנסים. מערכת ה-BluVision מנטרת משתתפים ומדווחת למערכת הבק אופיס על נושאים רלוונטיים וחשובים למנהל הכנס לקבלת החלטות מהירות ומדויקות על כל מה שקורה במתחם הכנס, וזאת ללא תשתיות בחלל הכנס.

מידע נוסף על >> צמידי זיהוי עם טכנולוגיית NFC