מערכת לתיאום פגישות B2B – תיאום פגישות בין משתתפי כנסים

מיקומך כאן

מערכת תיאום פגישות מאפשרת למשתתפי הכנס ערוץ תקשורת ישיר של הזדמנויות עסקיות וחברתיות, בייחוד כשמדובר במערכת לתיאום פגישות B2B. למערכת ערך מוסף לכנס בכך שהיא הופכת אותו לחוויית נטוורקינג לאורחים, ומכאן היא מגדילה את כמות המשתתפים הנרשמים לכנס ומעצימה את חשיבות שלו.

מערכת תיאום הפגישות לכנסים ואירועים פועלת באמצעות אלגוריתם חדשני שמטרתו ליצור קשרים בין האורחים ולתאם פגישות ביניהם בצורה אופטימלית ביותר. במערכת יש את כל הפרטים העסקיים של משתתפי הכנס, היא בוחנת מה הצרכים העסקיים שלהם ומתאימה להם משתתפים אחרים היכולים לשתף פעולה בניהם, להחליף מידע ולענות זה לזה על צרכים עסקיים שלהם. למערכת תיאום הפגישות יש מנוע חיפוש מתקדם כך שניתן למצוא בקלות אורחים, לתאם פגישות עסקיות במהירות וביעילות.

לכל המשתתפים בכנס או בתערוכה יש גישה מלאה למערכת, כך שניתן לנהל את היומן, לקבוע ולבטל פגישות באופן פשוט ביותר.

מערכת תיאום פגישות B2B
מערכת לתיאום פגישות B2B – תיאום פגישות בין משתתפי כנסים
מערכת תיאום פגישות B2B
מערכת לתיאום פגישות B2B – תיאום פגישות בין משתתפי כנסים

המערכת לתיאום פגישות B2B נבנית על ידי הצוות שלנו והוא תומך בה עד לאחר הכנס, כך שאין למארגני האירוע כל התעסקות בהפעלתה.

המערכת לתיאום פגישות מעוצבת לפי מיתוג הכנס ותומכת בנותני החסות בצורה מושלמת ופועלת גם בתערוכות רבות משתתפים, כאשר כל מבקר בתערוכה יכול לפגוש מציג בדוכן שלו בתערוכה ולא במתחם הפגישות.

חברת ההפקה תקבל גישה למערכת לפני הכנס על מנת לצפות בפרופילים של  הנרשמים, כך ניתן לבחון מראש את אפשרויות השיתוף הפעולה. תפעול המערכת המתאמת פגישות ביום האירוע הוא קל, מהיר, פשוט, וכולל שליטה ובקרה און ליין על כל הפגישות בחדרי הישיבות. מערכת התיאום תומכת במתן חסויות, דיוורים, שליחת אימיילים למשתתפים.

לסיכום, המערכת הנה הפתרון האולטימטיבי למפגשי B2B בין עסקים והיא מסוגלת להתמודד עם אירועים גדולים עם אלפי משתתפים ולתאם אלפי פגישות שונות ביניהם.