מערכת לאיסוף לידים למציגים

מיקומך כאן

Xmile מציגה: פיתרון טכנולוגי מתקדם, מהיר ונוח לאיסוף, מעקב ושימור לידים מכנסים

כל מי שהפיק פעם כנס בחייו מכיר את המרדף של המציגים אחרי "הלידים המיוחלים". לאורך כל הכנס הם רודפים אחר כרטיסי ביקור או אחרי דף הלידים המקומט אותו הם מעבירים למזכירה, כדי שתעביר לאקסל, רק שהם לא לוקחים בחשבון שפתאום המזכירה צריכה להכין לעצמה קפה ופתאום נכנסת שיחת טלפון והלך הקפה והלך גם הליד. הלווו, אנחנו בשנת תרפפ"ו או ב-2021?

מערכת לאיסוף לידים למציגים
מערכת-לידים-לכנסים

מה אנחנו מציעים לכם?

פתרון טכנולוגי מתקדם שיגרום ללקוחות שלכם אפקט WOW בטוח! מעבר לכנס מאורגן וחדשני אתם מעניקים ללקוחות שלכם כלי עסקי מנצח: אפשרות מהירה, מדויקת ופשוטה לאיסוף, מעקב ושימור הקשרים שהם רוצים לעסק שלהם.

מה הלקוחות שלכם מרוויחים?

במקום 'לידים' חסרי ערך – 'לידים' איכותיים, ובמקום סתם מתעניינים – לקוחות משתלמים ומחויבים. זאת הדרך היחידה שבה הלקוחות שלכם לא יפסידו עסקאות ויוכלו לנהל מעקב פשוט ובעל ערך.

איך זה עובד?

כחברת הפקה, הציעו למציגים בכנס לרכוש מכם שירות מתקדם לאיסוף 'לידים'. בתהליך פשוט, מהיר ובמינימום מאמץ, הם יוכלו לאסוף 'לידים' באופן מקוון ומתקדם. ובפועל:

  • לכל באי הכנס אנחנו מפיקים תג עם ברקוד (QR).
  • לכל מציג יש אזור אישי במערכת, לו מתווסף הברקוד של המשתתף ושם נשמרים פרטיו.
  • המציגים, שרכשו מכם את השירות, סורקים את הברקוד עם המכשיר הסלולרי שלהם ללא צורך בהורדת אפליקציה.
  • בסוף האירוע, המציג נכנס במחשב לאזור האישי שלו באמצעות שם וסיסמה שבחר, לוחץ על כפתור ייצוא קובץ ומקבל את כל הפרטים של המשתתפים שסרק.
  • קל, פשוט ובעיקר טכנולוגי כיאה לעידן הזה.

למה זה משתלם לכם?

כחברת הפקות שמכבדת את עצמה, מתן פתרון טכנולוגי מתקדם, שמייעל ומפשט צורך כל כך מהותי בקרב מציגים בכנסים, מעלה את המוניטין שלכם ומבטיח לכם התקשרויות עסקיות רבות.

ובשורה התחתונה 'לידים' הם מצרך יקר בעולם העסקים, וארגונים רבים יהיו מוכנים להעניק לכם תמורה כספית עבור שימוש במערכת, שתאפשר להם לנהל את ה'לידים' בצורה פשוטה ונוחה ומבלי לאבד פרטים.

אנו בחברת Xmile, החברה המובילה בישראל לפתרונות טכנולוגים מתקדמים עבור כנסים ותערוכות, שואפים תמיד להעניק לכם, המפיקים, את הכלים שיגרמו ללקוחות שלכם לחזור ולבקש אתכם גם עבור הפקת הכנסים והאירועים הבאים שלהם.