רעיונות מובילים לקידום העסק בכנסים ותערוכות

מיקומך כאן
רעיונות מובילים לקידום העסק בכנסים ותערוכות

אחת הדרכים לחשוף את העסק היא באמצעות אסטרטגיה שיווקית מקצועית בכנסים ותערוכות. מתנות קידום מכירות לדוגמא, הן פרסום מצוין לעסק, שיטה ותיקה שמוכיחה את עצמה שוב ושוב, חושפת את מקבלי המתנה ללוגו של החברה, להיכרות עם המותג, ובהחלט מסייעות לחשוף את העסק.

התקשורת מראה כי עסקים אמריקאיים מוציאים כ-20 מיליארד דולר בשנה, על מתנות קידום מכירות עם סמלי לוגו, אז אצל האמריקאים זה ללא ספק עובד, אין סיבה שזה לא יעבדו גם אצלנו, נכון? להלן מספר רעיונות לקידום העסק עבור כנסים ותערוכות:

תפסן לטלפון הנייד

כולנו מכירים את זה שהרבה פעמים באירוע הטלפון פשוט תקוע לנו בידיים. לא תמיד יש לנו כיסים או תיק, לפעמים חשוב לנו שהידיים תהיינה חופשיות וזוהי מתנה נהדרת עבו כנסים ותערוכות, שנושאת את לוגו המותג.

מעמד טלפון נייד לרכב

בהחלטת מתנת קידום מכירות מושלמת עבור כנסים ותערוכות. מעמד אוניברסאלי שמתאים לכל טלפון, עם לוגו המותג, ברכב של המשתתפים באירוע, והמותג נשאר בתודעתם באופן רצוף.

דיסק און קי

מתנה נהדרת, שימושית, שיקית וכמובן נושאת את לוגו המותג ומשאירה אותו בתודעת מקבל המתנה.

מחזיק מפתחות משוכלל

תוכלו למצוא מחזיקי מפתחות עם נורות לד, צבעוניים ויפהפיים, עם אור עוצמתי ונוכחות מרשימה. בצירוף לוגו המותג, זה בהחלט עושה את העבודה.

אוזניות בלוטוס

נכון, מרבית המוצרים שאנו מציגים פה אינם הכי זולים, אבל בהחלט חשוב להשקיע במתנות קידום מכירות במיוחד בכנסים ותערוכות, ובאירועים, מכיוון שזה מגניב, זה מרשים, זה שיקי, זה טכנולוגי, ובעיקר, זו מתנה שימושית שמקבל המתנה באמת ישתמש בה ויראה את הלוגו של המותג שוב ושוב. הדבר נכון גם במקרה של אוזניות בלוטוס, מתנה נהדרת, תוכלו להוסיף את הלוגו במארז הנטען המצורף.

פנס לד משולב פותחן בבקבוקים

מתנה קומפקטית, נהדרת, שימושית, ופחות יקרה מהמתנות הטכנולוגיות המשוכללות.

אוזניות BT המשמשות גם כרמקול חיצוני

אוזניות עוצמתיות ואיכותיות אשר הופכות לרמקול חיצוני ונחשבות שימושיות ואטרקטיביות במיוחד.

קידום העסק באירועים וכנסים

בעידן הטכנולוגי והדיגיטאלי, דווקא המוצרים הקטנים עושים הבדל גדול. הם לא תופסים מקום, אפשר לקחת אותם לכל מקום, כמה נוח! זה יכול להיות מחשבונים, פנסים, זרוע לטלפון נייד, מעמד שולחני לטלפון, מאוורר אישי, כוס אישית ועוד המון רעיונות מצוינים, ממותגים כולם בלוגו של החברה ומזכירים למקבל המתנה לשמור את המותג בתודעתו. חשוב לזכור שברקע שהמוצר מוצב בשולחנו של מקבל המתנה, אנשים נוספים נחשפים אליו גם, מה שבהחלט מגדיל את החשיפה של העסק.

בין אם בחרתם במוצר נייד או במוצר שולחני, במוצר טכנולוגי או לא, ההשפעה של מתנות קידום מכירות בהחלט נחשבת לחיובית ביותר באירועי, כנסים ותערוכות, ומשפיעה לחיוב על הלקוח הפוטנציאלי, בין אם כעת או בעתיד.

מאמרים נוספים