המרת משתתפי כנסים ללקוחות חדשים

מיקומך כאן

[vc_row][vc_column width="2/3"][vc_column_text]כנס זו ההזדמנות של כל חברה או בעל עסק, לרכוש לקוחות חדשים או להמיר את משתתפי הכנס ממתעניינים ללקוחות עסקיים. כמובן שהתנאי הראשון לכך הוא שהכנס יהיה מספיק מוצלח וייחרט בזיכרון של הנוכחים. כנס מוצלח הוא כרטיס הביקור של כל חברה וחשוב שהוא יהיה מתוכנן נכון, בלוקיישן הנכון, כזה המצטייד את המשתתפים בתגי שם חכמים לכנסים ומשתמש במערכת תיאום פגישות חכמה.

 

כנס מוצלח שממיר משתתפי כנסים ללקוחות חדשים

 

המטרה של כנס עבור החברה שמארגנת אותו, חייבת להיות מעבר לכנס. איך משתמשים בכנס כפלטפורמה כדי להגדיל לקוחות, לשווק את החברה ואת המוצרים והחידושים שלה לקהלי יעד חדשים, ואת כל זה יכולה להגשים עבורכם מערכת תיאום פגישות חכמה. ככל שתשתמשו ביותר חדשנות ואמצעים טכנולוגיים מיוחדים בכנס, כך תמתגו את עצמכם כחברה מובילה, חדשנית ופורייה וזוהי ערובה להצלחה.

 

מערכת B2B – לתקשורת פנימית בין משתתפי הכנס

 

כשמדובר במערכת B2B לתקשורת פנימית בין משתתפים בכנסים, מדובר בערך נוסף שקומפיוטרגרד כנסים גאים להעניק ללקוחות החברה ולמארגני הכנסים.

אחת הדינמיקות שמתרחשות בכנסים, היא החלפת פרטים ותיאום פגישות בין משתתפים. כיוון שבדרך כלל מדובר על כנס שיש לו נושא, כל מי שמגיע לכנס הזה רלוונטי מבחינת האחרים בהיבט של התחום המקצועי. זוהי הזדמנות עבור רבים מהמשתתפים, ליצור קשרים חדשים, לפתח היכרויות ולצבור מכרים מהתחום.

אחד הדברים שתומכים בתקשורת הפנימית של המשתתפים בכנס היא מערכת בשם B2B המאפשרת למשתתפים, ערוץ תקשורת ישיר עם משתתפים אחרים. זוהי חווית נטוורקינג לכל האורחים שמייצרת ערוץ עסקי וחברתי, שעשוי להפוך את הכנס הזה לבלתי נשכח.

 

איך פועלת מערכת B2B ואיך היא עוזרת לגייס לקוחות חדשים?

 

מערכת B2B, היא האחראית על יצירת הקשרים העסקיים והחברתיים בכל כנס. המערכת פועלת על אלגוריתם חדשני. היא מוזנת מראש בפרטים של כל משתתפי הכנס. היא עושה סוג של "רימרקטינג" פנימי ומבינה מה הצרכים העסקיים שלהם. בצורה זו, באמצעות מנוח חיפוש חכם שלכל המשתתפים יש גישה חופשית אליו, היא מחברת בין משתתפים אחרים שיכולים לשתף ביניהם פעולה.

הקשר הזה מניב לא אחת קשרי מסחר ועסקים הנחוצים מאוד לבאי הכנס. ניהול יומן מתבצע דרכה והיכולת לבטל או לקבוע פגישות נעשה בקלות ובפשטות. למערכת תמיכה מלאה בנוכחות אנשי מקצוע, המסייעים למשתמשים בה בזמן אמת.

אפשר להזמין אותה ממותגת ומעוצבת לכל כנס במיוחד. היא יכולה לתמוך גם בנותני החסות ומושלמת לתערוכות עם משתתפים רבים שרוצים בעתיד לקיים ביניהם קשרי מסחר. כך באמצעותה הם יכולים לפגוש מציגים אחרים ישר בדוכן שלהם ולא במתחם הפגישות.

חברת ההפקה של האירוע והכנס מקבלת גישה למערכת עוד לפני הכנס כדי לצפות בפרופילים של הנרשמים לו. מראש ניתן לבחון ולהבין מיהם המשתתפים, מה עשוי להיות הקשר המניב ביניהם, שיתופי פעולה ועוד.

תפעול המערכת בזמן אמת הוא מהיר, פשוט וכולל גם בקרת און ליין על הפגישות. הכי חכם שיש.

בנוסף היא תומכת במתן דוורים, שליחת אימיילים למשתתפי הכנס, מתן חסויות ועוד. היא מהווה פתרון אולטימטיבי להתמודדות עם אירועים או כנסים גדולים של אלפי משתתפים.

תוכלו ראשית להפחית הוצאות שיווק והוצאות תפעוליות בגלל הזמן והפתרונות הטכנולוגיים החכמים שהמערכת מספקת – מה שיאפשר לכם ביתר קלות להפוך כל משתתף בכנס עסקי ללקוח חדש.

 

קראו עוד על מגוון השירותים והפתרונות המתקדמים שלנו לרישום וניהול כנסים ואירועים>[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width="1/3"][vc_single_image image="385" img_size="400×400" lazy_loading="true"][/vc_column][/vc_row]