הכירו: כנסים וירטואלים והיברידיים

מיקומך כאן
הכירו: כנסים וירטואלים והיברידיים

אחד הדברים הבולטים שהביאה עימה הקורונה לעולמנו ולחיינו, בתחומים רבים, הוא המעבר לאון ליין. אם בעבר נהגנו לערוך ישיבות, פגישות, כנסים ומה לא, באופן פרונטאלי, לעיתים נוסעים לקצה אחד של המדינה ושבים באותו היום, הרי שהמושג כנסים וירטואלים או כנסים היברידיים הוא בהחלט מושג שחשוב להכיר, ובעיקר לראות איך אנחנו יכולים לעזור לארגון שלנו ולעצמנו, באמצעות כנסים היברידיים.

מה זה כנסים וירטואלים?

כנס וירטואלי (או היברידי) הוא כנס אשר מתרחש במימד האינטרנט. כל מה שצריך לעשות מצד המשתתף, כדי להשתתף בו, הוא להיות מחובר לאינטרנט, מול מסך מחשב או טלפון נייד חכם, הכנס מתקיים בשידור חי.
מצד ההפקה אומנם יש "הקלות" כיוון שהכנס לא מתקיים פיזית אלא במימד האינטרנט, אבל בהחלט קיימות הכנות והתמקצעות הנדרשת, על מנת לעשות זאת על הצד הטוב ביותר. כנסים היברידיים מאפשר לדוברים, למרצים, למשתתפים ליצור אינטראקציה גם כן, להעביר מסרים, להכיר אנשים חדשים, באמצעים שונים ממה שהכרנו.

איך מפיקים כנס וירטואלי?

ישנן מספר פלטפורמות דיגיטאליות אשר מאפשרות לאחר כנס וירטואלי.
הפלטפורמות האלו מסוגלות לארח גם אלפי משתתפים, וניתן להחליט לגבי סוג הפלטפורמה בהתאם לצרכים של המשתתפים, הדוברים, ובהתאם לרמת המעורבות של כל המשתתפים בכנס.
בסך הכל מבחינת הפקה, המון תחומי אחריות "יורדים" מכם כאשר אתם מפיקים כנס היברידי.
ללא אוכל, ללא מוסיקה, ללא תאורה והגברה, ללא עמדות רישום, מענה לוגיסטי, ואין סוף תחומים נוספים שיש לדאוג להם כשמדובר בכנס מחוץ לאינטרנט.

כנסים וירטואלים רבים נערכים בזום, אחת הפלטפורמות המובילות בעולם, אשר מאפשרת שני סוגים עיקריים של שירותים: שיחת וידאו או וובינר.
האם תרצו שהמשתתפים בכנס יוכלו להשתתף, ולדבר במקביל לדובר / למרצה? האם תעדיפו שהם יכתבו לדובר? השירות נבחר בהתאם לסוג המעורבות של המשתתפים בכנס.

איך זה עובד בפועל?

על מנת להפיק כנס וירטואלי, כדאי להיעזר בחברת הפקות שמתמחה בכנסים וירטואליים, ולבנות את הכנס בפלטפורמה שנבחרה. את הקישור לדף ההרשמה מפיצים ומשווקים באינטרנט, לקהלי היעד המתאימים, ולבחירתכם כמובן אם מדובר בכנס ללא תשלום או בתשלום.
מי שנרשם מקבל קישור ייחודי עבורו, וביום הכנס עצמו, לחיצה על הקישור מובילה לכנס הוירטואלי.

הפקת כנס וירטואלי – הפקה מקצועית לכל דבר

שלא תטעו, אומנם אין מוסיקה וכיבוד, אבל כנס באינטרנט הוא כנס לכל דבר ויש להיערך אליו בהתאם.
באופן כללי, אחת המטרות של כל כנס, בין אם הוא מתקיים מחוץ לאינטרנט או במרחבי האינטרנט, היא לשווק ולחשוף מוצרים מסוימים, אנשי מקצוע, או מותג כלשהו.
כל זה בהחלט יכול לקרות גם בתוך האינטרנט, עם הרבה פחות הסחות דעת כגון כיבוד ואולם רחב ידיים. חשוב מאוד להתייחס לכל ההיבטים המשמעותיים בשיווק והפקת כנס וירטואלי באינטרנט, על מנת לקבל את התוצרים המקסימאליים והטובים ביותר.

לשם כך כדי להתייעץ עם חברות הפקה מקצועיות שתסייענה לכן בהפקת הכנס הטוב ביותר עבורכם, בהתאמה מלאה לצרכיכם.

מאמרים נוספים