כיצד תשיגו לקוחות חדשים בכנסים

מיקומך כאן
אבניו כנס

הוזמנתם לכנס בנושא מסוים, איכותי, בעל פוטנציאל רב להעשרה מקצועית ולנטוורקינג עסקי. עד כאן הכל טוב ויפה, אולם כיצד אנו יכולים להיעזר בהזדמנויות עסקיות פוטנציאליות, ולהפוך אותן להזדמנויות ממשיות? כיצד תוכלו להשיג לקוחות חדשים לעסק שלכם, באמצעות השתתפות בכנסים?

ניראות ותדמית חיצונית

בבואכם לכנס מקצועי בו אתם מעוניינים לא רק להעשיר את הידע שלכם, אלא גם להתוודע אל הזדמנויות עסקיות חדשות ולהכיר אנשים חדשים בתחום, התדמית החיצונית שלכם חשובה מאין כמותה. האופן בו אתם לבושים, מדברים, מתנהלים, כל אלו נקלטים היטב בעיניים של שאר המשתתפים בכנס, וגם אם אתם הטובים ביותר בתחום שלכם, כאשר הניראות שלכם לוקה בחסר, זה בהחלט יכול להשפיע על התדמית המקצועית שלכם. הקפידו על מראה חיצוני מסודר, מצוחצח למשעי, אשר משדר רצינות, יכולה לעשות פלאים גם בתחום המקצועי.

הכנת תוכן מקצועי דיגיטאלי

בעידן בו שיתוף עם פרוספקטים, פלאיירים ושאר מדיה מודפסת הולך ונהיה פחות רלוונטי, מומלץ להגיע לכנס עם מידע דיגיטאלי מוכן, כדי שאפשר יהיה לשתף עם המעוניינים. זה אומנם דורש הכנה מראש ואך יכולה להיות לכך השפעה עצומה.

תראו לעצמכם למשל, שלאחר שיחה עם לקוח פוטנציאלי בכנס מסוים, הוא מקבל מייל מספר דקות לאחר השיחה עם מידע מקצועי עליכם, הפנייה לאתר, הפנייה לעמוד העסקי וכל פרטי ההתקשרות? כל מה שנדרש מכם הוא להכין תבנית מבעוד מועד שתמתין לכם במייל ובה מידע על העסק, וכל הקישורים הרלוונטיים. באמצעות כתובת המייל שתקבלו מהלקוח הפוטנציאלי, תוכלו לבצע מעקב וכבר יש לכם את פרטי ההתקשרות!

מערכת לתיאום פגישות B2B

אומנם שליחת מידע דיגיטאלי במייל ללקוח פוטנציאלי היא דרך נהדרת לגייס לקוחות, אבל מה תגידו אם תדעו שיש לכם אפשרות לקיים פגישות עם לקוחות פוטנציאליים כבר בכנס עצמו, ולא לשלוח מייל, לבצע מעקב, ולהמתין לאחר שיסתיים הכנס?

אחת האפשרויות המצוינות אשר יכולה להפוך הזדמנויות עסקיות לפגישות בפועל, היא מערכת תיאום פגישות, אשר משמשת כערוץ תקשורת ישיר בין כל משתתפי הכנס ומאפשרת לכל המשתתפים לתאם פגישות ביניהם. במידה והוזמנתם לכנס מקצועי ואיכותי, סביר להניח שהמערכת הזו לוקחת חלק בכנס, ובמידה ולא, הנה ההזדמנות שלכם להמליץ עליה למארגני הכנס!

מערכת און ליין לכל המשתתפים

המערכת פועלת באמצעות אלגוריתם חדשני אשר אליו מוזנים כל הפרטים של משתתפי הכנס, הצרכים העסקיים שלהם, וכך מתאפשר לכל באי הכנס להחליף מידע, למצוא אורחים נוספים בעלי ממשקים עסקיים ומקצועיים דומים, ולתאם פגישות בקלות ובזריזות.

כאשר המערכת מופעלת בכנס, היא נגישה לכל משתתפי הכנס, באופן שמאפשר לראות את היומן, לנהל אותו ולקבוע פגישות באופן הנגיש והקל ביותר. המערכת לתיאום פגישות מותאמת לשימוש גם עבור אלפי משתתפים בכנס, וידועה באיכותה כמשדרגת את הכנס בכמה וכמה מונים!

קדימה לעבודה!

אתם עומדים בפני כנס חשוב בעל פוטנציאל לגיוס לקוחות ולמינוף העסק? התכוננו כראוי, הקדישו לכך את מירב הרצינות והמוטיבציה, ובכל מקרה ודאו עם מארגני הכנס כי המערכת לתיאום הפגישות כלולה בכנס!

מתעניינים באירוע עסקי מוצלח? אולי יעניין אתכםצמידי זיהוי לכנסים ואירועים מבית Xmile

מאמרים נוספים