כיצד בוחרים את היום הנכון לכנס או לאירוע? טיפים מקוריים בנושא

מיקומך כאן
בינת אקספו 2023

שאלה משמעותית שמפיקים ומארגני כנסים נתקלים בה לא אחת, היא שאלת היום בו ייערך האירוע, הכוונה היא באיזה יום בשבוע לערוך את האירוע, זה כמובן בהנחה שכל האפשרויות פתוחות, ואין אילוץ של יום מסוים או תאריך מסוים. לכל יום בשבוע היתרונות, החסרונות והווייב שלו, לפניכם סקירה של כל ימות השבוע, ומדוע כדאי לכם או לא כדאי לכם, לעשות אירוע ביום הזה.

איך ייראה כנס ביום ראשון?

יום ראשון, היום הראשון של השבוע, בהחלט יכול להיות אופציה נהדרת לכנס או אירוע. המשתתפים רעננים אחרי הסופ"ש, פנויים, מה שלא תמיד אפשר להגיד על הימים שלקראת סוף השבוע. החיסרון של לקיים אירוע או כנס ביום ראשון הוא שלפעמים, היום הזה בהחלט יכול למשוך את המשתתפים לסגירות של כל מיני דברים, אתם בטח מכירים את זה. אחרי השקט של הסופ"ש, יום ראשון בהחלט יכול להעלות מהילוך ראשון לחמישי בכלום זמן. אם תבחרו להתחיל את הכנס בצהריים או אחרי הצהריים, זה יאפשר לאורחים בוקר פנוי.

אירוע ביום שני

אירוע ביום שני בהחלט יכול להיות אידיאלי. יום ראשון הקדחתני הסתיים, אנשים פנויים יותר וכנס בשעות היום יכול להיות מושלם. חשוב לזכור שכנס בשעות הערב לא יהיה מאוד אידיאלי, כשבוקר לאחר מכן יש להתחיל את היום מוקדם

פעמיים כי טוב – כנס ביום שלישי

כנס או אירוע ביום שלישי, מבצעים חלוקה נהדרת בין החלק הראשון של השבוע (ימים ראשון ושני) לבין סיום השבוע (ימים רביעי וחמישי). הוא מאפשר אתנחתא ויציאה מהשגרה, זהו בהחלט יום מצוין לקיום אירוע או כנס. חסרונות שיכולים להיות באירוע ביום הזה? מלבד לקום בבוקר שלאחר מכן, לא מצאנו חיסרון.

כנס ביום רביעי

יום רביעי הוא יום מצוין לכנס או לאירוע, מכיוון שניחוח הסופ"ש כבר בפתח.. אפשר בהחלט לקיים כנס או אירוע עם נופך יותר חברתי, חשוב לזכור שבמחצית השנייה של השבוע רובנו כבר עייפים ומחכים שהשבוע יסתיים.

מה לגבי כנס ביום חמישי?

זה ידוע שאירועים ויום חמישי הם סיפור אהבה, מכיוון שמרבית האוכלוסיה לא עובדת ביום שישי ואפשר לחגוג עד מאוחר. אם מדובר בכנס מקצועי מטעם העבודה ההמלצה היא דווקא לא לקיים אותו ביום חמישי בערב, כדי להשאיר את הערב הזה פנוי לבילויים ואירועים פרטיים. אפשר לקיים אותו במהלך היום, אבל חשוב לזכור שסוף השבוע לפנינו, ורוב האוכלוסיה כבר עייפה במקרה הטוב, ותשושה במקרה הפחות טוב.

ומה לגבי סופי שבוע?

קצת מורכב – מדובר בקבלת שירותים מספקים שעובדים בשבת או לקראת שבת, והזמנת אורחים בשבת, מה שלא מתאים לכולם. אירוע חברתי ביום שישי במהלך הבוקר יכול להיות נהדר, אבל חשוב לזכור שזה לא מתאים לכל מי שאוהב את טקס הניקיונות והבישולים שלפני שבת.

מאמרים נוספים