טכנולוגיה בעולם הכנסים

מיקומך כאן
ועידת גלובס

[vc_row][vc_column][vc_column_text]עולם הכנסים של פעם הוא לא עולם הכנסים של היום. אם בעבר מארגני ומפיקי כנסים עבדו קשה מאוד והשקיעו מאמצים בניהול התקשורת עם המתעניינים, הרי שכיום הודות לטכנולוגיה מתקדמת ולפלטפורמות חדשניות אפשר לנהל את הכנס בצורה אפקטיבית וחכמה יותר. וכל זאת מתוך אתרי הכנסים בהתאמה אישית כולל דטה בייס ועד פתרונות ייחודיים בהקצאת הרשאות לכל משתתף. איזו טכנולוגיה שדרגה את הצלחת הכנס בעידן הדיגיטלי ואילו חידושים אתם חייבים להכיר במידה ואתם מארגנים כנס?

השער לכנס – אתר כנסים חכם

המפגש הראשון של המשתתף עם הכנס נעשה לרוב אונליין באמצעות דף נחיתה או פרסום המוביל לאתר הכנס. זהו המייצג הרשמי של הכנס ומתחבר בשפה הוויזואלית ובזרימה הטקסטואלית לתכנת של הכנס ומציג את האינפורמציה המעניינת והרלוונטית ביותר מרשימת המרצים דרך תכנית הכנס ועד מנגנוני סליקה. ניתן כיום לבנות אתרי כנסים ידידותיים לשימוש וניהול עם פיצ'רים משוכללים המעניקים למנהל הכנס יכולת שליטה מקסימלית מרשימת תפוצה ודיוור ישיר לכל אחד מהמשתתפים או המתעניינים ועד משיכת המידע למערכת CRM של הארגון.
אתר הכנס כולל גם בק אופיס מתוחכם עם הוספת שדות לשאלוני רישום דרך שליחת הודעות אישיות ייעודיות למשתתפים. מאפשר עדכונים בזמן אמת למשתתפי הכנס ושליחת קודים או הטבות שונות.

>> בניית אתרי רישום

מערכת הרשאות מתקדמת

טכנולוגיית NFC חוללה שינוי משמעותי בניהול הכנסים ובמיוחד בתקשורת ובאינטראקציה עם כל משתתף. למעשה ניתן להקצות הרשאה אישית דינמית למשתתפי הכנס באמצעות צמיד ואפילו מדבקה אישית ולבצע כך מעקב אחר המשתתף ולהעניק לו הטבות שונות, בין אם בכניסה להרצאה ספציפית או למתחם VIP. המערכת סוקרת גם מידע רלוונטי על המשתתפים כך שאפשר לשמור את המידע ולבצע בו שימוש חכם בהמשך גם לטובת כנסים אחרים. צמידי הזיהוי בטכנולוגית RFID מתממשקים עם המערכת וגם בזמן אמת אם מנהלי הכנס בוחנים את המידע, כמו למשל, באיזו הרצאה בחר כל משתתף, הם יכולים להפיק ערך מוסף בנוגע להעדפות משתתפים בכנסים ואפילו לקבל החלטות מושכלות בזמן אמת. לדוגמא: אם נוצר "פקק" באזור הקבלה – לפעול מיד כדי לפזר את הפקק באמצעים שונים וכל זה בלי שיש צורך לדאוג לתשתית נוספת בחלל הכנס. הכל מתבצע דרך מכשירים ניידים או טאבלטים הנמצאים בהישג יד וזמינים לשימוש.

טכנולוגיה זו מאפשרת חיסכון מקסימלי בזמן וכסף ומאפשרת למשתתפים באירוע עצמו לנוע בחופשיות עם כרטיס או צמיד חכם. כמו כן, הצמידים או תגי הזיהוי המבוססים על טכנולוגיה זו אינם ניתנים לזיוף.

בבואכם לארגן ולהפיק כנס מקצועי, חשוב שתבחנו את כל הפתרונות הטכנולוגיים לשדרוג חוויית הכנס וניהול חכם שלו. כיום זמינה לכם מערכת בקרת שליטה מתוחכמת למתן הרשאות וניתוח מידע חכם אודות הרגלי המשתתפים ואינטראקציה אפקטיבית עמם בזמן אמת. התחילו בבניית אתר מותאם אישית ידידותי לניהול המציע חוויית משתמש טובה וסיימו בפתרונות להקצאת הרשאות ו-BI לניהול מידע אודות הכנס בזמן אמת ולאחר מכן.

טכנולוגית RFID וטכנולוגית NFC הi טכנולוגיות מתקדמות בעולם הכנסים והאירועים
לחברת Xmile פתרונות כנסים ואירועים ישנם הפתרונות ביישום מהיר, יעיל ומקצועי

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/2"][vc_single_image image="983" img_size="250X250" add_caption="yes" alignment="right"][/vc_column][vc_column width="1/2"][vc_single_image image="758" img_size="250X250" add_caption="yes" alignment="right"][/vc_column][/vc_row]

מאמרים נוספים