טיפים למיתוג אירוע עסקי

מיקומך כאן
תג מוני אקספו

כאשר אתם מתכננים אירוע עסקי, האנשים אשר הזמנתם לאירוע, הלקוחות, הספקים, השותפים, העובדים, כולם נחשפים בהזדמנות נהדרת וייחודית לעסק שלכם, ולכן חשוב מאוד שהחשיפה תהיה לא פחות ממצוינת, סופר מקצועית, על מנת שמיתוג העסק יוצג ויחלחל הלאה בדרך הטובה ביותר.

כשהמוזמנים של האירוע חושבים על האירוע ועל העסק שלעם, הם עשויים לחשוב על שירותים מסוימים, על צבעים המאפיינים את העסק, אבל לא רק. הם עשויים לחשוב גם על הפן האישי של העסק, על הסיפור הרגשי שמאחורי הדברים, על היחס, על האסתטיקה. כל אלו יחד נקראים מיתוג אירוע עסקי.

מהו מיתוג אירוע עסקי?

מיתוג אירוע הוא הצגת המהות של העסק והערכים שהעסק מבקש לשדר במועד אחד מדויק שנקרא אירוע. ניתן לעשות זאת באמצעות מיתוג דיגיטלי, מיתוג ויזואלי – לפני האירוע וכמובן באירוע העצמו.

מדוע חשוב לעסוק במיתוג באירוע עסקי?

ייצוג נכון של המוצר, של העסק, של השירותים שאתם מבקשים להעניק, נעשה באמצעות מיתוג. המיתוג מתייחס לשאלה "למה אצלנו"? וזו שאלה חשובה שיש לשאול, מכיוון שרוב הסיכויים שכמוכם, יש בעלי מקצוע נוספים אשר מספקים שירותים דומים. המיתוג מאפשר לכם לגבש את הזהות של העסק, את הערכים של העסק, הם לא צריכים להיות רבים, אגב, ולשדר את הערכים האלו בכל הזדמנות. אירוע עסקי הוא הזדמנות נהדרת.

איך עושים את זה?

ראשית יש לגבש ולהחליט מה הערכים המיתוגיים של העסק, אם אתם כבר שם זה מצוין, במידה ולא, מדובר בתהליך סופר חשוב לכל עסק, אבך חשוב יותר הוא לעמוד בערכים האלו באמת, אחרת אתם פוגעים במידת האמינות של העסק, אבל זה כבר סיפור אחר.

דוגמאות לערכים מיתוגיים

  • זמינות גבוהה
  • מקצועיות
  • ניסיון
  • שירות לקוחות ברמה גבוהה
  • מכוונות לקהל מסוים

על אלו וערכים מיתוגיים נוספים צריכים לבוא לידי ביטוי גם בעת מיתוג אירוע עסקי, אחרת איך תוכלו "להזכיר" ללקוחות, לשותפים ולכל מי שמשתתף באירוע מי אתם ולמה אצלכם?

אם לדוגמא חלק מהמיתוג שלכם הוא שירות לקוחות ברמה גבוהה, אז זה ברור שכאשר תערכו אירוע, האירוע יספק שירות ברמה גבוהה, מענה, דיילות מקצועיות וסבלניות לדוגמא, ועוד.

אם חלק מהמיתוג שלכם מתייחס לקהל יעד מסוים, לדוגמא של מבוגרים בני 40 פלוס, אקדמאים, אז זה גם ברור שהאירוע שלכם יותאם מכל הבחינות לקהל הזה – החל מהעיצוב, דרך מוסיקת הרקע, ועד לסוגי השתייה שיוגשו באירוע.

כל אלו משדרים מחשבה מקדימה, מקצועיות, ובסופו של דבר – הצלחה.

אמינות – סופר חשוב

מה שאתם משדרים באירוע מחויב להיות מי שאתם באמת מבחינת העסק, אחרת אנשים מזהים במהרה שהדברים הם "אחד בפה ואחד בלב" ולא משתפים פעולה, להיפך, יתרחקו והדבר ייראה להם לא אמין. ברגע שתתמידו ביישום הערכים המיתוגיים שלכם באירוע ובכל מקום, ותעמדו מאחוריהם, ללא ספק זה יתרום להצלחה של העסק.

מאמרים נוספים