הדיגי-תג כבר כאן: טכנולוגיה חדשנית, ייחודית ומתקדמת בענף הכנסים והאירועים בישראל מבית Xmile

מיקומך כאן
דיגי תג

התג הדיגיטלי החדשני (דיגי-תג) הוכנס לראשונה לשימוש בישראל על ידי חברת "Xmile"
ומציע מערכת של הרשאות אישיות והטבות שונות המשפרות את חוויית המשתמש
בכנס ויכולות השליטה והבקרה של הצוות באון ליין

תחום הכנסים המקצועיים והאירועים של ימינו עובר מהפך ושדרוג ניכר  הודות לשימוש במערכת חכמה וייחודית מסוגה בעולם המבוססת על טכנולוגיית NFC המיובאת לארץ על ידי חברת Xmile המתמחה במתן פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לכנסים ואירועים.

טכנולוגיית ה NFC מאפשרת ליצור תיאום בין התקנים אלחוטיים שונים לשם ביצוע פעולות בצורה מהירה ונוחה וכן מאפשרת תקשורת בין מכשירים שונים באמצעות מגע פיזי. זמינות הטכנולוגיה במכשירים חכמים פותחת עולם שלם של יישומים מתקדמים ומציעה טווח רחב של אפשרויות מתקדמות של אינטראקציה דיגיטלית.

השימוש בתג דיגיטלי חכם ("דיגי-תג"), הניתן לכל אחד ממשתתפי הכנס מעניק לו הרשאות אישיות והטבות שונות, מאפשר למארגני הכנס לשפר את התקשורת עם כל משתתף, לקבל מידע עדכני ודיווחים בזמן אמת ולנהל את הכנס בצורה מקצועית, פשוטה ויעילה הרבה יותר.

איך זה עובד?

עם ההגעה לכנס או לאירוע מקבל כל אחד מהמשתתפים את התג הדיגיטלי בצורת מדבקה, כרטיס או צמיד אישי בהם יש את כל ההרשאות וההטבות המיוחדות עבורו. כך, התג האישי יכול לכלול הרשאת כניסה לארוחת צהריים, הטבה לקבלת משקאות במסגרת HAPPY HOUR, השתתפות בהרצאה, הופעה, סדנה, כניסה למתחם ה-VIP ועוד. בצורה זו, כל משתתף זוכה להחליט בצורה עצמאית וחופשית איזה הטבות והרשאות ברצונו לנצל במהלך הכנס, עובדה המגדילה את האפקטיביות וההנאה שלו מהפעילות והאירוע כולו. בנוסף, מארגני הכנס יכולים להתעדכן במהלך האירוע בכל פרטי המידע החשובים לגבי המשתתפים, בצורה קלה ומהירה, דרך הטלפון הנייד או הטאבלט ולקבל החלטות מושכלות אונליין, המשפרות את הצלחת הכנס. דוגמא ליישום אפשרי היא האפשרות לדעת כמה אנשים נמצאים עכשיו בסדנא ובהרצאה מסוימת והאם זה הזמן להתחיל אירועים שונים נוספים.

טכנולוגיית ה NFC – כל היתרונות במערכת מתקדמת אחת

מערכת ההרשאות הייחודית, המבוססת על טכנולוגיית NFC חכמה, מאפשרת למארגני האירוע חיסכון משמעותי מבחינת השקעה של זמן ותקציבים וכן מתירה למשתתפי האירוע הנאה מקסימלית ותנועה חופשית תוך שימוש בתג הדיגיטלי החכם שברשותם. כמו כן, מדובר על טכנולוגיה בטוחה ביותר, המוגנת מפני זיוף של הצמידים או תגי הזיהוי האישיים.

באמצעות שימוש במערכת המתקדמת, יכולים מארגני הכנסים והאירועים לקבל מידע ופרטים אישיים של המשתתפים בצורה מהירה וקלה, באמצעות טפיחת הכרטיס האישי או הצמיד על מכשיר הסלולר או הטאבלט הזמינים להם, בלי צורך להזין את פרטי המשתמשים באופן ידני. בנוסף, את כל המידע המעודכן אודות משתתפי הכנס ניתן לשמור על גבי המערכת ולהשתמש בו בצורה חכמה בעתיד במסגרת כנסים ואירועים נוספים.

  דיגי תג

הדרך המומלצת והיעילה להפקת כנסים ואירועים

טכנולוגיית  ה- NFC החדשנית, החכמה והמתקדמת בה נעשה שימוש לראשונה על ידי חברת Xmile מהווה שינוי משמעותי חשוב עבור עולם הכנסים והאירועים בישראל. מדובר בפתרון מקצועי, יעיל ופשוט ליישום, אשר הופך כל כנס לאירוע חווייתי ומהנה, הן עבור המשתתפים והן עבור המארגנים. אולם, מעבר להעצמת חוויית המשתמש המערכת מציעה רובד חדש של שליטה ובקרה על האינפורמציה הנאגרת במהלך הכנס ויכולות חדשות של פילוח משתמשים ושדרוג מערך השיווק בכנסים הבאים תוך שמירה על נוחות ושימוש מצד ההפקה והכל בזמן אמת ובלחיצת כפתור.

הוראות שימוש בדיגי תגדיגיתגדיגיתג בטלפון הניידשימוש בדיגי תג

* לתאום פגישת הכרות והצגת המוצרים והטכנולוגיות המתקדמים שלנו צלצלו  052-3316133

מאמרים נוספים