דיילות קידום מכירות לאירועים וכנסים ע"י איסוף לידים

מיקומך כאן
דיילות קידום מכירות לאירועים

באירועים וכנסים המשמשים לחשיפה ולמכירת מוצר או מותג מסוים, השימוש בדיילות קידום מכירות הוא הכרחי, ובעל יתרונות רבים. אחד הכלים העיקריים להשיג לידים מהאירוע או מהכנס, הוא באמצעות דיילות אשר אוספות לידים, אבל בואו נתחיל מההתחלה.

מה זה ליד?

ליד הוא מושג שיווקי אשר מתייחס לפרטי התקשרות שמשאיר מתעניין / לקוח פוטנציאלי מסוים, לגבי שירות או מוצר כלשהו. באינטרנט אנו יכולים לראות זאת באמצעות טפסים ליצירת קשר. שהדייל ממלא את הטופס ליצירת קשר, הופך לליד, ונוצר עימו קשר בהקדם, על מנת לשווק ולמכור את המוצר / השירות בו הוא הביע עניין. על מנת לא להכביד על המתעניינים, פעמים רבות התהליך השיווקי יוצר עניין התחלתי, ומאפשר את האופציה להשאיר פרטים, על מנת לקבל מידע נוסף.

דיילות לכנסים – לאיסוף לידים

על מנת ליצור רשימת לידים שיהפכו להיות לקוחות פוטנציאליים, יש לאסוף רשימת לידים. במעמד של אירוע או כנס, דיילות קידום מכירות הן התשובה המקצועית הטובה ביותר לנושא זה. דיילות לכנסים יוצרות קשר עם המתעניינים, ובאמצעות כלים מכירתיים ושיווקיים, יודעות ליצור עניין ולקבל ליד עימו ניתן ליצור קשר מעמיק יותר, אשר מסביר על השירות או המוצר.

מומחיות בפיזור התנגדויות

ידוע כי אנשים רבים לא ממהרים לתת את פרטי יצירת הקשר עימם כשמדובר במכירות, מחשש שיטרידו אותם השכם וערב, לאחר שנתנו את פרטיהם. דיילי רישום והכוונה לכנסים ותערוכות, המומחיות בקידום מכירות ובאיסוף לידים, עוברות הכשרה מיוחדת בנושא פיזור התנגדויות, באופן שמשכנע את המתעניין להשאיר פרטים בשמחה. זה נעשה באמצעות ידע רב בשיווק ומכירות, טיזרים על המוצר, תודעת שירות מפותחת, ולעיתים גם באמצעות אביזרי קידום המשמשים כמתנות, ונותנים למתעניינים הרגשה טובה ורצון להשאיר את פרטיהם ליצירת קשר מעמיק יותר בהמשך.

יתרונות נוספים של דיילות קידום מכירות באירועים וכנסים:

• דיילות קידום מכירות הן נשות מכירה ושיווק ברמה גבוהה, מוכשרות ומיומנות, ויכולות לסייע בתהליכי חשיפת מוצר / שירות ומכירתו.
• דיילות לאירועים העוסקות בקידום מכירות, מציגות את המוצר / השירות ברמה גבוהה, מקצועית, מסייעות לנראות המוצר, הצגתו ובאיכות הגבוהה ביותר.
• דיילות לכנסים אשר עוסקות בקידום מכירות למוצר או שירות כלשהו, עוברות הכשרה מקצועית מקיפה, וכלים להתמודד באופן מקצועי עם שיטות המכירה, הסתייגויות שיכולות לעלות, וכל הרקע המקצועי וההיסטורי של המוצר / השירות.

לידים – מאגר לקוחות בהתהוות

אחד היתרונות הבולטים של איסוף לידים, הוא שהלידים הללו בעצם נכנסים למאגר הלקוחות שלכם. תוכלו לשלוח להם מידע במייל, בסמס, או בדרך הנראית לכם, ולהגדיל את אפשרויותיכם למכור בהצלחה.

דיילות קידום מכירות לאיסוף לידים – חובה בכל כנס

כנס או אירוע מקצועי, אשר עוסק בקידום מכירות בין היתר, או בחשיפה של שירות או מוצר מסוים, בהחלט יציג תדמית וחזות מקצועיות יותר, בבחירה להיעזר בדיילות לאיסוף לידים.

מאמרים נוספים