בניית אתרי רישום לכנסים ואירועים בהתאמה אישית

מיקומך כאן
מוני אקספו אתר

יש היום הרבה בעלי עסקים וחברות שמקימים אתרי רישום לאירועים ולכנסים שלהם. רק שמה שהרבה עסקים לא יודעים הוא שמדובר בהרבה יותר מרישום לכנס, דרך אתר הרישום ניתן להבחין האם מדובר בחברה חדשנית וטכנולוגית שרוצה למתג את עצמה כמובילה או זאת עוד חברה. הכלי הזה בשימוש רחב של משתתפים באירועים וכנסים, שאין כמותם כדי לאחד אנשי מקצוע תחת כותרת כנס ולהפוך אותו להזדמנות עסקית עבור כולם.

אתרי רישום לאירועים בהתאמה אישית לכל אירוע

מטרה של כנס באופן כללי, היא להעביר מידע כמה שיותר חדשני בתחום מסוים. בכל רגע נתון נעשים בארץ ובעולם עשרות אלפי מחקרים בנושאים שונים החל מפיתוח חומרים שונים להצערת עור הפנים, ועד לשיטות חקלאות חדשות. כל החומר הזה עובר גם במאמרים מקצועיים לאנשי מקצוע, אבל גם כנסים הם במה להעברת מידע, יצירת קשרים עסקיים וחברתיים והתערות בעולם המקצועי של כל אחד.

סוגים שונים של אתרי רישום בהתאמה אישית לאירועים וכנסים עסקיים

אתרי רישום מותאמים לכנסים ותערוכות כוללים טפסי רישום מודולריים שבקלות אפשר לגרוע או להוסיף עליהם. אפשר לעשות התאמה לשפות וכן למחירונים שונים. אתרי הרישום בהתאמה אישית כוללים מערכת סליקה, הגשת תקצירים, מפת הגעה לכנס, שליחת מייל לכל המשתתפים, שליטה ובקרה על הקצאות של חדרים, בתי מלון, טיסות ועוד – בניית אתר הרישום מותאמת אישית לפי צרכי הלקוח. אפילו ישנם פיצ'רים למשלוח התראות ללקוחות, עדכונים און ליין, קודים למתן הנחות או הטבות (אם יש צורך) ופתרונות רישום עבור נופשים לעובדים. מה חשוב שיהיה באתר רישום שיהפוך אותו לאתר רישום מנצח>

חווית משתמש באתרי רישום לכנסים

הקמת אתר רישום מותאם לכנס מוצלח

אתר רישום לכנס הוא חובה לכל מי שמקיים כנסים או מתכנן לקיים אותם. רישום לכנס באמצעות אתר, זו הדרך הכי נכונה וקלה לרשום מתעניינים לאירוע בצורה מסודרת ולכן חווית המשתמש חייבת להיות במיטבה ובהתאם גם להכין את כל ההכנות המתבקשות לקליטת כל המשתתפים בכנס. נושא הרישום לכנסים נבחן ע"י מודלים שונים המתאימים לכל מיני סוגים של אירועים וכנסים. ברמה העקרונית כל אתר רישום משתמש במערכת בק אופיס. זוהי מערכת חשובה מאוד להצלחה של כל כנס וכן לדוחות שיופקו לאחריו. עברו חלפו הזמנים שמשתתפי הכנס קיבלו פתק, נכנסו, קיבלו שובר לארוחה והעבירו וקיבלו פתקאות ואישורים מאחד לשני. רישום לכנס באמצעות אתר רישום מותאם היא הדרך הכי אלגנטית ומהירה לעשות את זה הכי טוב ומסודר. זוהי גם דרך  למתג אתכם כחברה בעלת פתרונות ראויים בעידן טכנולוגי מפותח.

מערכת רישום לאתר ויצירת תג אוטומטית

מערכת חכמה של רישום לאתר, תרשום את באי הכנס שלכם במקצועיות ובמהירות. המערכת מתממשקת גם למערכת הפקת התגים און ליין נכון ליום קיום הכנס. כל משתתף מגיע ובמהירות ובקלות מקבל תג משתתף וכל זאת דרך אתר רישום לאירועים בהתאמה אישית. בעזרת הדאטה במערכת הבק אופיס, אפשר להפיק דוחות מלאים לפני הכנס ובמהלכו. אנו בקומפיוטרגרד  כנסים מומחים בהקמת אתרי רישום מותאמים לכל דרישה ולכל כנס, בשיתוף עם דרישות וצרכי כל לקוח. כיוון שהטפסים באתרי הרישום הם מודולריים, ניתן  לגרוע מהם או להוסיף בקלות ובפשטות. כל המערכת מאפשרת ללקוח לקלט כולל הרשאות בכל מה שמתרחש בכנס און ליין וכמובן בשלב הראשון של הרישום לכנס בפשטות וליתר יעילות כיאה למערכת רישום עם ממשק חווית משתמש ידידותית למשתתפי הכנסים. קראו עוד על מגוון השירותים והפתרונות המתקדמים שלנו לרישום וניהול כנסים ואירועים>

מאמרים נוספים