דיילות לכנסים ותערוכות כחלק מאסטרטגיית שיווק

מיקומך כאן
כנס COPHy בליסבון, פורטוגל 2023

אחת הדרכים המומלצות אשר יכולות לסייע להפיק אירוע או כנס מבחינת שיווק וחשיפה, היא באמצעות דיילי רישום והכוונה לכנסים ותערוכות. דיילות קידום מכירות אשר מסייעות למשתתפי הכנס להתחבר למותג, מקדמות את המותג באמצעות האסטרטגיה השיווקית שבחרתם, ובאמצעות כישורי המכירות שלהן, בהחלט יכולות לסייע להעלות את הכנס מספר רמות מעלה.

חשוב לציין כי היתרונות של דיילות באירועים הם לא רק בתחום קידום המכירות, אך בהחלט בעיקר בתחום זה. נתחיל בפירוט היתרונות בתחום קידום המכירות ואסטרטגיה שיווקית, ולאחר מכן נפרט אודות היתרונות של דיילות לאירועים, בלי קשר לאסטרטגיה שיווקית.

היתרונות של דיילות לכנסים ותערוכות

דיילות קידום מכירות מביאות עימן מספר יתרונות מובהקים, אשר בהחלט יכולים לשמש אתכם באירוע או בכנס הבא שלכם:

• דיילות קידום מכירות הן נשות מכירות מקצועיות, אשר יכולות לסייע בכל תהליך קידום ומכירה של המוצר / המותג. הדיילות מסייעות להפוך את תהליך החשיפה למוצר כמו גם תהליך רכישת המוצר לחוויה מוצלחת, חיובית, מקצועית, עבור הלקוח.
• דיילות לאירועים מעניקות מענה מקצועי ומדויק, מותאם לאסטרטגיה השיווקית של המוצר / המותג, מה שבהחלט מסייע לקידום וחשיפת המוצר, אך מסייע לא פחות בהצגת העסק / המוצר בצורה מקצועית, איכותית, וברמה גבוהה.
• דיילות לאירועים, ובפרט דיילות קידום מכירות, עוברות הדרכה מקצועית ומקיפה, הכוללת לא רק הסבר ורקע על המוצר, אלא מידע חשוב לגבי ההיסטוריה שלו, התנסות אישית בשימוש, שיטות מכירה ואסטרטגיות שיווקיות, היכרות עם קהל היעד, ועוד. בנוסף לאלו, הדיילות מקבלות הדרכה מקצועית לגבי שיטות התמודדות עם הסתייגות או רתיעה מצד הלקוח במהלך החשיפה ותהליך המכירה, מה שבהחלט מסייע בהצגת המוצר / המותג ובתהליך המכירה.
• מעבר להכשרה המקצועית, אחד היתרונות הנוספים של דיילות לאירועים, הוא המראה המכובד והייצוגי אשר הן מוסיפות לנופך האירוע. כאשר יש באירוע או בכנס דיילות בעלות מראה קלאסי, איכותי, מקצועי, מכובד, זה בהחלט תורם לניראות הכללית והמקצועית של הכנס.

מענה אנושי ולא דיגיטאלי

אחת הסיבות המרכזיות מדוע כדאי לשלב דיילות לאירועים בכנס שלכם, בין אם אתם בוחרים להיעזר בדיילות למטרות קידום מכירות וחשיפת המוצר, היא המענה האנושי, התקשורת הישירה, שמעניקה דיילת למשתתפים באירוע, בכנס, מעבר למענה דיגיטאלי מול מסך. דיילות יכולות לסייע בהתמצאות, ביחס חם, הן בעצם משמשות כעמדת מודיעין אנושית, ותתפלאו לדעת כמה אנשים מעדיפים מענה אנושי ולא דיגיטאלי, במיוחד בכנס.

הכוונת התנועה באופן הרמוני

דיילות לאירועים מסייעות בשטח, באמצעות הכוונה, מענה על שאלות, אי הבנות ובירורים. גם כאשר יש מערכות לרישום עצמאי, לדוגמא, יכולות לצוץ שאלות, ובמקרה בו אין מענה אנושי במקום, מהר מאוד יכולה להיווצר אווירה לא נעימה. מומלץ מאוד להציב דיילות גם כאסטרטגיה שיווקית, וגם כמעניקות מענה, מסבירות פנים, מכוונות את התנועה.

>> הכנסו למידע אודות רישום לאירועים

מאמרים נוספים