שלושה אביזרים טכנולוגיים מדהימים לכנסים ואירועים

מיקומך כאן
רישום עצמי לכנס MUNI-EXPO

הטכנולוגיה החדשנית של המאה ה-21, מאפשרת לכם לארגן כנס בהרבה פחות מאמץ, עם הרבה יותר יעילות, ולא פחות חשוב, עם תדמית מקצועית ואיכותית מול משתתפי הכנס. לעיתים קרובות, ההבדל בין כנס טוב לכנס מצוין, הוא לאו דווקא בתוכן, במיקום, או באיכות ההפקה. ישנם מספר אביזרים לכנסים ואירועים, שהפכו להיות מאסט לכל דבר, אם מקצועיות ואיכות הם המושגים אשר עומדים לנגד עיניכם.

מערכות רישום לכנסים ואירועים

נקודת המוצא ממנה אנו יוצאים לדרך היא, שכל לקוח מקבל את המערכת המתאימה ביותר, לסוג הכנס / האירוע, אותו הוא עורך. החשיבות של מערכת רישום ידידותית, אינטואיטיבית, יעילה וחדשנית, היא עצומה.
Xmile מציעה לכם מערכת רישום אשר מתממשקת למערכת הפקת התגים ביום האירוע, באופן שמאפשר לכל משתתף בכנס לקבל תג תוך מספר שניות בלבד מרגע הרשמתו בעמדה.
המערכת הזו כוללת נתונים בזמן אמת, שליטה ובקרה און ליין (כולל ניהול הרשאות), והיא מותאמת לכל לקוח ולכל אירוע בהתאם לצרכים השונים. מערכת הרישום מסנכרנת בזמן אמת את כל המשתתפים בכנס ויכולה להפיק תג משתתף תוך מספר שניות.

עמדות רישום עצמאיות

אם מערכת רישום דיגיטאלית נכללת ברשימת אביזרים לכנסים ואירועים אצלכם, הרי שחשוב להכיר אביזר טכנולוגי נוסף, המיועד בעיקר לכנסים רבי משתתפים, עמדות רישום עצמאיות.

באמצעות הזנת נתון זיהוי פשוט, המערכת מאמתת את המשתתף, גובה תשלום במקרה הצורך, ומפיקה במקום תג השתתפות תוך 4 שניות, וכל זאת באופן עצמאי, ללא כוח אדם נוסף וללא השקעה נוספת.

עמדות הרישום העצמאיות, המופעלות באמצעות טאץ' מהיר ואפקטיבי, מאפשרות לכל משתתף להצטרף לכנס תוך מספר שניות, ללא המתנה בתור, ללא סרבול, וחשוב לא פחות, דאטה בייס מדויק בזמן אמת, אודות כמות המשתתפים והמגיעים לכנס.

ההבדל, אגב, בין מערכת רישום לעמדת רישום עצמאית, היא בכך שמערכת הרישום היא בעצם הבק אופיס של עמדת הרישום, ומכילה מערכות חכמות, נתונים און ליין, פתרונות מתקדמים ואיכויות נוספות אשר עמדת הרישום העצמאית, היא חלק מהן.

תיאום פגישות בין משתתפי הכנס

מערכת תיאום הפגישות מאפשרת יצירת ערוץ תקשורת ישיר בין כל משתתפי הכנס, באמצעותו הם יכולים לתאם פגישות ביניהם, ולייצר הזדמנויות לנטוורקינג עסקי וחברתי.

היתרונות של מערכת כזו בכנס הם עצומים גם עבור המשתתפים בכנס, וגם עבור מארגני הכנס, אשר מייצרים פלטפורמה חיה ומעצימה לכל משתתפי הכנס, און ליין:

  • כל משתתפי הכנס מקבלים גישה למערכת, יכולים לנהל את היומן, לקבוע ולבטל פגישות בפשטות וביעילות.
  • המערכת נבנית על ידי Xmile ונתמכת על ידי הצוות שלנו מא' ועד ת', ללא כל התעסקות מצד מארגני הכנס.
  • המערכת מכילה מידע עסקי רלוונטי של משתתפי הכנס, ומציעה מנוע חיפוש מתקדם אשר מסייע לאתר משתתפים נוספים, לתאם פגישות ולהפיק תוצרים משותפים.

אם ברצונכם שהכנס שאתם מארגנים יצליח על הצד הטוב ביותר, יפיק את המקסימום, ויהדהד מוניטין חיובי הרבה לאחר שהסתיים, השימוש באביזרים לכנסים ואירועים בהחלט יסייע לכם להשיג את מטרתכם.


מתעניינים באירוע עסקי מוצלח? אולי יעניין אתכם
דיילי רישום והכוונה לכנסים ותערוכות או צמידי זיהוי לכנסים ואירועים מבית Xmile .

מאמרים נוספים