דיילות לאירועים – כל מה שרציתם לדעת

מיקומך כאן
עמדות רישום מתקדמות לכנסים

משתתפי הכנס משתוקקים לפגוש בבואם לכנס פנים שמחות ומאירות אשר יכוונו אותם בדרך – יבצעו את הרישום, יעניקו להם את הכרטיסים וחומרים מקצועיים ואף ילוו אותם בהמשך בכל שאלה. לשגרירים של מארגני הכנס השפעה רבה על חוויית האירוע וכאן נכנסות לתמונה דיילות לאירועים, הנציגות הרשמיות של הכנס. המשימה של המארגנים היא למצוא דיילות לאירועים שיוכלו לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

עבודה מקצועית שעושה הבדל בחוויית האירוע

לדיילות לאירועים תרומה רבה: ראשית, הן אלה שעומדות בפרונט באינטראקציה ובמפגש עם הלקוחות. שנית, הן מבחינת הלקוח בעלות הידע המקצועי בכל עניין שקשור לאירוע. שנית, סומכים עליהן שיבצעו תהליכי רישום מתקדמים. עבודת הדיילות בעידן הדיגיטלי אפילו מאתגרת וחשובה יותר עם כניסתה של טכנולוגיית רישום מתקדמת המאפשרת להן לזהות את כל הפרטים במערכת ואף להפיק תגי שם חכמים, להקצות הרשאות מסוגים שונים למוזמנים, כמו למשל, כניסה לטרקלין VIP או לארוחת צהריים וכדומה. מבחינת הבאים לאירוע, הדיילות אמורות לשקף את המקצועיות של מפיקי ומארגני האירוע ולכן, ההשקעה היום בדיילות היא גבוהה יותר מתמיד.

חשוב לבחור חברה המתמחה בתהליכי רישום לכנסים בעלת מיומנות בבחירת ההון האנושי המקצועי ביותר לרבות דיילות לאירועים. חברה מסוג זה מבצעת סינון קפדני בנוגע לדיילות מכל הבחינות – יחסים בינאישיים, פרזנטטיביות, כושר מילולי ועוד ואף משקיעה בהכשרה מקצועית על מנת לאפשר להן לבצע את עבודתן במקצועיות ובחינניות בו זמנית. ההכשרה כוללת כמובן שימוש בטכנולוגיית הרישום והכרות עם המערכת המאפשרת למנהלי הכנס לנתח את המידע המתקבל בזמן אמת, הפקת תגי שם חכמים, הכוונה בכל הנוגע לעמדות רישום עצמאיות.

כשיחס אישי ומקצועיות נפגשים בעמדת הרישום

שירותי דיילות לאירועים שמים דגש גם על מקצועיות והן על יחס אישי אדיב. באי האירוע מעוניינים לקבל יחס אישי במיוחד באירועים המוניים והדיילות אמורות לטפל בכל אחד מהם בסבלנות רבה ובחיוך. כאשר לקוח מגיע לאירוע ופוגש בדיילות שיודעות להעניק לו תשומת לב מרבית, הרושם הראשוני שלו מהאירוע חיובי יותר וזה בדיוק מה שמארגני האירוע שואפים לו – לתפור חוויית אירוע טובה. כמובן שמבחינת מיתוג האירוע הדיילות שותפות למיתוג מבחינת קוד לבוש שניתן מראש כך שהביגוד יהיה אלגנטי וישתלב בשפה החזותית הכוללת של האירוע כמו גם בעמדה המעוצבת והממותגת שנוצרה במיוחד למעמד של האירוע.

הדיילות גם תורמות לזרימת האירוע ומונעות עיכובים, כיוון שהן תורמות לסדר וארגון בדינאמיקה של הכנס. מזהות אנשים שמתעכבים בצד או טרם נרשמו ומנווטות את אלה שלא מוצאים את דרכם בעולם הכנסים.

אל תתפשרו על מקור ההכשרה של דיילות לאירועים. פנו לחברה המתמחה בתחום כולל בהכשרת כוח האדם המקצועי ביותר לכנסים ואירועים מכל הסוגים, שידעו מראש לאמן את הצוות כך שהוא יבצע את תפקידו במסירות ובמומחיות מהרישום ועד סיומו המוצלח של האירוע, כולל פיזור המשתתפים.

הכנסו למידע מיקף אודות דיילי רישום והכוונה לכנסים ותערוכות

מאמרים נוספים