אישורי הגעה לכנסים

מיקומך כאן
אישורי הגעה לכנסים

פוחדים שאף אחד לא יגיע לכנס? טיפים לניהול תהליך רישום מנצח עם אישורי הגעה

כנס מקצועי מהווה הזדמנות ללמידה משותפת, נטוורקינג, חשיפת רעיונות מעניינים ברמה העסקית והשיווקית. כיום נהוג להשקיע בהפקת כנסים בסטנדרט הגבוה ביותר מבחירת לוקיישן מנצח לאירוע, אולם אירועים מפואר ועד קייטרינג איכותי, מרצים מהשורה הראשונה, סדנאות יצירתיות חווייתיות וצוות הפקה מקצועי שילווה את המוזמנים וינהל את האירוע ביד רמה.

האתגר הבולט של מארגני כנסים טמון בתהליך אישורי ההגעה ורישום לכנס. חשוב לדעת מבעוד מועד כמה מהמוזמנים אכן מתעתדים להגיע לכנס וכיצד יתבצע פרויקט הרישום בכניסה על מנת למנוע פקק בקבלת הפנים ולייצר מעקב חכם הכולל איסוף נתונים ושליטה בהתנהלות.

כאן נכנסת לתמונה חברת אישורי הגעה בעלת הטכנולוגיה וההון האנושי הנדרש לביצוע המשימה בדרך הטובה ביותר – חברת Xmile פתרונות רישום לכנסים ואירועים

כיצד זה עובד בפועל ואיך תבחרו חברה נכונה עבור הכנס שלכם?

אתר רישום עושה הבדל גדול

כיום קל יותר למוזמנים לבצע רישום לכנס או לאשר הגעה דרך אתר אינטרנט ייעודי הזמין עבורם ממכשירי המובייל והמחשבים, בכל זמן ומכל מקום.
חברת אישורי הגעה מובילה "Xmile פתרונות רישום לכנסים ואירועים" תספק לכם אתר ידידותי למשתמש בו ניתן לעדכן את תכנית הכנס וכן את רשימת המוזמנים וכן להקצות הרשאות וגישה למוזמנים, כל שנדרש על מנת לקבל את האינפורמציה המבוקשת ולבצע רישום פשוט ומהיר, כולל סליקת אשראי.
מנהלי הכנס יכולים גם להפיק דוחות ונתונים אודות המשתתפים וכך לייעל את קבלתם בכנס עצמו, להציע להם סדנאות והרצאות או מוצרים משלימים לפי תחומי עניין, תפקיד וכולי.
כמו כן, מערכת זו מאפשרת לשלוח הטבות וקודים להנחה, לייצר רשימת תפוצה ולשלוח מייל מרוכז למשתתפים ואפילו לבצע עדכונים און ליין המתעדכנים אצל המשתתפים. כמו למשל, התראה על סיום הרצאה ותחילתה של הרצאה חדשה, זמן הגעה משוער לכנס לפי מצב התנועה וכדומה.

המטרה היא לשמור על קשר עם הלקוח לכל אורך הדרך והתהליך, משלב ההתעניינות שלו באירוע דרך תהליך הרישום וקליטת פרטיו ועד סיום האירוע עצמו.

הצד האנושי והממותג של אישורי הגעה

אם אתם מחפשים גישה פרסונלית יותר ומעוניינים שיצרו קשר ישיר עם המוזמן לאירוע על מנת לוודא שהוא אכן מגיע או יעודדו אות לבצע רישום, ניתן לפנות לחברת אישורי הגעה " Xmile פתרונות רישום לכנסים ואירועים" המספקת שירותי מזכירות ייעודיות לכנסים.
דיילים המבצעים רישום עדין ואלגנטי בדרך האפקטיבית ביותר וגם מייצרים דוחות על בסיס השיחות שהם מנהלים עם כל מוזמן. היתרון הבולט הוא שתוכלו לקבל הערכה קונקרטית של מספר משתתפים ולהיערך בהתאם.
בפתיחת האירוע יש להעמיד עמדות עם דיילי רישום אדיבים שיספקו מענה לכל פנייה ויבצעו בקרה על הרישום, כולל מסירת מתנות או כל חומר אחר שתרצו להעניק למשתתפי הכנס, הכוונה להרצאות השונות ברחבי העולם, תכנית הכנס, קטלוג וכדומה. אפשר לעצב עמדות רישום ממותגות וייחודיות שמוסיפות לחוויה הכללית של באי הכנס.

השקיעו בבחירת חברת אישורי הגעה שתנהל עבורכם את תהליך הרישום להצלחת הכנס.

Xmile פתרונות רישום לכנסים ואירועים

מאמרים נוספים