בניית אתרי רישום לכנסים, אירועים ותערוכות

מיקומך כאן

כנס מצליח מתחיל בבניית אתר רישום ידידותי ומניע לפעולה. תהליך ההרשמה חשוב להמשך והוא הדרך לייצר את התקשורת הנחוצה עם הלקוח הפוטנציאלי המעוניין בפרטים חשובים על הכנס, רקע מקצועי, רשימת מרצים, מיקום מדויק, תכנית הכנס וכמובן – לבצע את הרישום אונליין במהירות ובקלות.

אתר הכנס הוא כרטיס הביקור של הכנס וחשוב לעצב אתר מרשים, שמייצג את הכנס בדרך הטובה ביותר ומאפשר הרשמה פשוטה.
כיום קיימים פתרונות טכנולוגיים מתקדמים כך שהאתר ישרת את שני הצדדים: מארגני הכנס והנרשמים.
המארגנים יכולים להשתמש באתר כפלטפורמה למעקב אחר הרישום, שמירת הדאטה והנתונים על כל נרשם וניהול האתר כולל רשימות תפוצה, שליחת דיוור ישיר, הטמעת סליקה, ניהול המוזמנים, העלאת הטבות והנחות ועוד.

חשוב לפנות לחברה המתמחה בבניית אתרי רישום לכנסים בעלת ניסיון רב בבניית אתרי רישום כדוגמת Xmile ההתאמה אישית קובעת! אתר המאופיין באופן ייחודי לצורכי הלקוח והכנס עושה הבדל גדול בחוויה.

פלטפורמה מתקדמת

שימו לב לפלטפורמה עליה בנוי האתר- אתרי WORDPRESS יעילים במיוחד הן מהסיבה שהם עולים במנועי חיפוש בדירוג גבוה יחסית והן מהסיבה שהם פשוטים לתפעול. אתרים דינמיים עם מגוון פיצ'רים ויישומים מתקדמים בתבניות מעוצבות המייצגות את הכנס בסטנדרט הגבוה ביותר. תוכלו לבצע בקלות יחסית אופטימיזציה של אתרים מסוג אלה לטובת העלאה במנועי חיפוש (SEO).

כמו כן היום ברשות חברת Xmile פתרונות ייחודים לנושא בניית אתר רישום מובנה בתוך מערכת הרישום !!!

מערכת אחת עם יכולות של אתר רישום + אתר מידע מתקדם ברמה הגבוה ביותר!

אפיון נכון

בתהליך בניית האתר תוכלו לאפיין יחד עם מומחים את אתר הכנס כך שהוא ישקף מההיבט הוויזואלי והטקסטואלי את הקונספט של הכנס ויפנה בשפה העיצובית

תכונות ומאפיינים לשדרוג האתר

תהליך רישום ידידותי ונוח באמצעות טפסי רישום מודולאריים הניתנים לשינוי ועדכון בקלות. כמו כן, אפשרות להורדת טפסים ולהדפסתם.

מערכת בק אופיס

חשוב שהאתר יתממשק למערכת בק אופיס באמצעותה ניתן יהיה להפיק דוחות אודות פרופיל המשתתפים ונתונים חיוניים אחרים.

פיצ'רים מתקדמים

האתר הוא כלי שיווקי . בניית אתרי רישום לכנסים אצל חברה המתמחה בפתרונות למארגני כנסים כוללת שליחת מייל תפוצה למוזמנים ולמשתתפים, שליטה בהקצאות בין אם טיסות, מלונות, הרצאות, התראות פרסונאליות לכל לקוח, קודים למתן הנחות ומבצעים, מפת הגעה לכנס וגם מסלולי סליקה שונים לפי מחירונים.

גיבוש תוכן ממוקד

חשבו על התוכן הרלבנטי לכנס וכיצד להגיש אותו בסגנון מניע לפעולה ומעניין. בין אם מדובר בתקצירי ההרצאות, פרופיל של מרצי הכנס, לוגו ואלמנטים ויזואליים של האולם, הדוכנים וכדומה. כמו כן, הסבר אודות הרישום, מידע חיוני על סביבת הכנס.

אל תתפשרו על איכות ונראות אתר הכנס.

פלטפורמה אינטגרטיבית המציעה לכם את כל אפשרויות השליטה וניהול אתר הרישום במקום אחד. אתר מרשים בליווי חברה מקצועית המתמחה בבניית אתרי רישום הם המפתח לתהליך מכירה מצוין וניהול כנס מוצלח.