Xmile ניהלה את תהליכי הרישום לאירוע השקת הספר של ניר ברקת

מיקומך כאן
Xmile  ניהלה את תהליכי הרישום לאירוע השקת הספר של ניר ברקת

אלפי מוזמנים השתתפו באירוע השקת ספרו של חבר הכנסת ניר ברקת – "רץ למרחקים ארוכים". האירוע התקיים באולם אווניו באיירפורט סיטי, במעמד אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, שרים, חברי כנסת ופעילי הליכוד.

בהמשך לשיתוף הפעולה של חברת קומפיוטרגרד טכנולוגיות (חברת האם של Xmile) עם נכבדי ציבור הכוללים בין השאר רשויות, חברי כנסת וראשי ערים, גם לאירוע זה חברת Xmile נבחרה להיות חברת הרישום והדיילות באירוע השקת הספר שכתב.

לפני האירוע עוצבו שקיות מיוחדות באותה שפה עיצובית כמו הספר, אשר שימשו לחלוקת הספר במהלך האירוע לכלל המוזמנים. ניר ברקת

בנוסף הוצבו מעל ל 20 עמדות רישום משני צדי הכניסה לאירוע במתחם האבניו, לצורך בדיקה, רישום וחלוקת תגי שם.

כמות משתתפי האירוע הייתה גבוהה במיוחד ובין השאר הגיעו מספר אוטובוסים בו זמנית ובמבחן התוצאה זמן המתנה ברישום היה מינימלי וברמה מקצועית גבוהה אשר היו תוצאה של המיומנות הגבוה שהחברה צברה במהלך השנים כדוגמת: בחירת מיקום העמדות, סוג הדיילים בכל אירוע, התאמת הצוות המקצועי וכו'…

כל עמדת רישום כללה בין השאר: תגים מעוצבים, שרוכים איכותיים, שוברים מעוצבים לקבלת מתנה בסוף האירוע, בנוסף היו בעמדות מחשבים עם תוכנת רישום טכנולוגית המקנה אפשרות לבדיקת כמות המגיעים לאירוע באון ליין וכוללת בתוכה את כלל הנרשמים, מדפסת מדבקות וכמובן דייל רישום מקצועי.

בנוסף לעמדות הרישום, חברת Xmile נתנה את המענה לנושא דיילי הכוונה בכניסה לאירוע ולוויסות המשתתפים כאשר הצוות המקצועי של חברת קומפיוטרגרד כלל בין השאר 2 מנהלות בכירות וטכנאי מיומן.

אלפי האורחים עברו בעמדות הרישום ונהנו משירות אדיב ומקצועי של מערכת הרישום של Xmile. לאחר האירוע נשלח דוח מסודר למארגנים והוא כלל את פרטי הנרשמים, כולל נרשמים הנרשמו במקום וסינון למגיעים אשר קיבלו תג שם.

עוד אירוע מוצלח, איכותי ומקצועי מבית חברת Xmile.

 

מאמרים נוספים