חברת קומפיוטרגרד פתרונות רישום מתקדמים נבחרה שוב לספק את הפתרונות לרישום מתקדם לוועידת המשפיעים 2019

מיקומך כאן

אחרי ההצלחה הגדולה בשנה שעברה, אז הגיעו כ- 3000 איש לוועידת המשפיעים הראשונה, האירוע הגדול של חברת החדשות המובילה בישראל חזר ובגדול עם כמות כפולה של משתתפים בהובלת חברת ההפקה "פרומרקט".

ועידת המשפיעים 2019 היא הזדמנות נדירה לראות מקרוב פוליטיקאים, בכירי מערכת הביטחון, אנשי בידור אהובים, וכמובן את נבחרת הכתבים המובילה בישראל במפגשים יוצאי דופן, פנים אל פנים.

ראיונות בלעדיים, מפגשים מרתקים, עימותים מפתיעים והרצאות מרגשות ופוקחות עיניים באירוע של אקטואליה ותרבות בו ניתן לפגוש במקום אחד שרים בכירים, את צמרת מערכת הביטחון ובכירי מערכת אכיפת החוק לצד כוכבי בידור מובילים וגיבורים מעוררי השראה.

חברת "קומפיוטרגרד פתרונות רישום מתקדמים", כחלק אינטגרלי מחברת ההפקה, סיפקה את שירותי הרישום לכנס לכל אורך הרישום וביום האירוע את הפתרון המורכב של הפקת אישורים ותגי שם בכניסה לאירוע. כבר בשעה 05:00 בבוקר הגיע הצוות של חברת קומפיוטרגרד למקום האירוע בגני התערוכה להקמת ופריסת הציוד לכנס.

מדובר על הקמה של עשרות עמדות מחוץ לכניסה ובמתחם עצמו במספר לוקיישנים שונים ומרוחקים זה מזה. כל עמדה כללה מחשב, מדפסת מדבקות, תגים מעוצבים, שרוכים, מדבקות VIP, מערכת ממוחשבת מתקדמת המאפשרת גם באון ליין אופציות סינון נרחבות ומידע אודות הנרשמים, וכמובן מערכת סליקה במידת הצורך.

בנוסף, הקמנו תור מיוחד עם מספר עמדות לנרשמי VIP לצורך בידול והבאת אלמנטים מיוחדים לאותם נרשמים.

הצוות של קומפיוטרגרד כלל בין השאר: מנהלי שטח, דיילת תפעול, דיילת לממשק מול לקוחות VIP , טכנאי ועוד.

מבעוד מועד עוצבו והוכנו התגים ברמה הטובה והמקצועית ביותר. בנוסף, תוכנת על ידינו אתר מידע הכולל את כלל המשתתפים בפאנלים, סרטון מידע, הסברים, דרכי הגעה ועוד והכל בסגנון מודרני וידידותי למשתמש.
בנוסף נבנה ועוצב טופס הרשמה נוח ונגיש, אשר נתן חוויה ייחודית ומתקדמת לנרשם, כולל פרטי התקשרות, מייל הרשמה, סליקה ועוד.

עוד אירוע מוצלח, איכותי ומקצועי מבית חברת "קומפיוטרגרד פתרונות רישום מתקדמים"