אביזרים לתגי שם

מיקומך כאן

אביזרים לתגי שם ושירותים משלימים

אז נכון שכמו שלכל סיר יש מכסה, כך גם יש מגוון רחב של אביזרים לתגי שם.

ניתן לשדרג את תגי השם לכנסים באביזרים משלימים שונים שיסייעו למשתתפים לשאת את התגים במשך כל שעות הכנס וכן לשמור עליהם גם בהמשך, במיוחד אם יש סדרת מפגשים עוקבת, סדנאות מקצועיות בהמשך לכנס וכדומה. כך למשל, קיימים מחזיקי תגי שם נמשכים המכונים גם מחזיקי תג יו יו כולל דגמים עם גימור מיוחד למניעת סיבוב התג, בדרך שתציג את שם תג המשתתף באופן ברור להפליא.

על גבי האביזר לתג שם ניתן להוסיף גם את מיתוג הכנס ליו יו. בנוסף, Xmile מספקים שלל מנשאים קשיחים או גמישים להחזקת התג וקליפסים עם רצועות לנשיאת תגי השם בהתאם לצרכים שלכם. אפשרות נשיאה אחרת היא להצטייד בשרוכים מודפסים בצבעוניות משתנה לפי בחירה – לרבות שרוכים עם אבזם ניתוק. בנוסף לאביזרים לתגי השם, ניתן לבצע תהליך של מיתוג לכל התגי השם החכמים ולאביזרים הנלווים באמצעות עיצוב גרפי לכנסים וכך ליצור זהות מיתוגית אחידה לכל באי הכנס ולכל כנס ודרישותיו הספציפיות.

 

בXmile תמצאו את כל האביזרים לתגי השם, אביזרים לכנסים, לתערוכות ולאירועים והכול תחת קורת גג אחת.

סוגי אביזרים לתגי שם וזיהוי ושירותים משלימים לכנסים

ניתן להזמין מבעוד מועד מגוון רחב של אביזרים אלו כדי ליעל את הזמן בעת קבלת הפנים של באי הכנס .ממנשאי תג שם עם הדפס הכוללים תכניה של הכנס ועד למגוון שרוכים לתגי שם, מחזיקי תג יויו ופנקסים לצורך רישום בזמן הכנס. האביזרים לתגי השם יכולים לשמש בין היתר גם כבמה לנותני החסות של הכנס, באשר הוא. מחזיקי תגי זיהוי דקורטיביים שניתן לשאת כמו הכרטיסים על הצוואר או לחברם לבגד בצורה נוחה.

אביזרים לכנסים

כנס הוא אחד האירועים המשפיעים ביותר בחיי החברה, הוא ציון דרך של ממש. זה לא מספיק לבחור תגי שם, המעטפת בצורת אביזרים נלווים לתגים חשובה לא פחות. אז לא משנה אם מדובר בתגי זיהוי קשיחים או גמישים, בתגי זיהוי ממותגים או לא, תבטיחו שלכל משתתף בכס או בכל אירוע אחר יהיה תג שם מאובזר שמקבל מראה שלם בצורת אביזר לתג שם ברוח של האירוע.

שירותים משלימים לכנסים

כדי שתגי השם יצאו ממותגים בצורה הנכונה, עם הצבעים הנכונים ושיקלעו לאופי החברה והכנס, Xmile מעמידה לרשות לקוחותיה וכחלק מהפקת האביזרים לתגי השם, שירותים משלימים של עיצוב גרפי לכנסים הכוללים כמוזכר למעלה: שירותי גרפיקה לכרטיסי זיהוי, מדבקות זיהוי, עיצוב והדפסת פולדרים וברושורים ועוד.. שירותים אלו מבטיחים כי הכנס יהיה מבודל מהאחרים לפחות ברמת תגי השם, בין אם מדובר בתגים חכמים או לא ובצורה המרשימה ביותר.

גם אם הביטוי "אביזרים לתגי השם" נשמעים לא אטרקטיביים במיוחד, היו בטוחים שבין אם מדובר באביזרים לכנסים או באביזרים לאירועים, האירוע לא יהיה שלם בלי האביזרים המתאימים לתגי השם שיעניקו מראה כולל שנשאר בתודעה גם לאחר האירוע או הכנס.