איסוף לידים בכנסים

מיקומך כאן
איסוף לידים בכנסים

חברות רבות מקיימות ערבי חשיפה וכנסים מקצועיים על מנת למתג את עצמן כמובילות דעה בתעשייה אך גם כדי לאסוף לידים איכותיים. משיכת משקיעים, לקוחות פוטנציאליים ושותפים אסטרטגיים.
מוזמני הכנס יכולים להשתתף בכנסים במחיר סמלי או במחיר מלא, אבל כדאי לנצל את המומנטום ואת האינטראקציה של הבאים על מנת להפוך את הכנס למכונת לידים מניבה קשרים או עסקים להמשך הדרך.

בדינאמיקה האינטנסיבית של כנסים לא תמיד אפשר לנהל שיחה מעמיקה עם האורחים המגיעים לכנס, כאשר הם לחוצים בזמן או עוברים בין דוכן לדוכן ונחשפים למסרים שיווקיים שונים של מתחרים או קולגות מביתנים סמוכים. המטרה היא לאסוף לידים ואם בעבר היה נהוג לבקש מהמשתתף למלא כרטיס לקוח או להשתתף בהגרלה או להשאיר כרטיס ביקור או לתת לו את שלכם – היום איסוף הלידים עלה מדרגה וניתן לשמור את פרטי הפונה או המתעניין בדרך מהירה ויעילה יותר מתמיד.

סורקים ו"לוכדים" לידים איכותיים

כיצד זה מתבצע בפועל? כל משתתף בכנס מקבל תג שם כולל אלמנט נוסף כמו QR  או רכיב NFC ייחודי שלו ובמקום לבצע החלפת פרטים (ולקוות שהמוזמן מסר פרטים מאומתים ונכונים) כל שצריך זה לבקש ממנו אישור לסרוק את תג השם שלו בין אם בעמדת הרישום או במפגש עם המציגים בדוכן. המידע נשמר במאגר וניתן לשלוח למציג את פרטי המתעניין או רשימה כוללת של כל מי שהגיע לכנס ואפשר כמובן לכתוב הערות רלבנטיות ליד כל מי שקיבלתם מידע אודותיו, שיתזכר לכם מי הוא והאם נפגשתם וכדומה.

המידע איכותי מכמה סיבות: ראשית, הפרטים כבר מזוהים ומאומתים. כלומר, אין מקום לטעויות של מייל לא תקין, טלפון שגוי או שם משובש. שנית, מדובר בקהל שהגיע לכנס כלומר יש לו עניין באותו עולם תוכן או טכנולוגיה ואם מדובר במתעניין שאף הגיע מיוזמתו לאותו ביתן – הרי שעל אחת כמה וכמה הוא מוצא עניין בתחום וככל הנראה התקשרות עמו עשויה להפיק פגישה או שיתוף פעולה.

לפולו אפ המיידי יש חשיבות רבה. כדאי כמובן להשתמש בפרטים זמן קצר כעבור הכנס כל עוד התכנים מהכנס טריים ואותו מתעניין אכן זוכר את הכנס ואף את אותו נציג בביתן או החברה המציגה. תגובה מהירה תאפשר לכם לפנות לאותו ליד לפני המתחרים ולפני שהליד "מתקרר". מומלץ לבצע מעקב אחר הפניות והלידים שקבלתם בכנס כדי לבדוק מי מעוניין ומי לא, מה הסטטוס של כל ליד מבחינת שליחת חומרים שיווקיים או פגישה.

זכרו שכנס מושך את האנשים הנכונים לכם בתעשייה ובענף. הטכנולוגיה מאפשרת ליהנות מכלים מתקדמים כמו תגי שם חכמים המאפשרים סריקה להחלפת מידע לצורך יצירת קשר להמשך התקשרות אפקטיבית גם לאחר שהכנס מסתיים. הפיקו מידע רב ערך דרך סריקת תגי שם וקבלת מידע חשוב ממארגני הכנס שיעזור לכם לקדם את העסק בדרך הטובה ביותר.

חברת Xmile  מיישמת את הפתרונות עבור קהל הלקוחות שלה באופן מקצועי, טכנולוגי ואיכותי.

מאמרים נוספים