כנסים ואירועים בזמן קורונה – איך מנהלים אירוע במציאות החדשה ב- 2020

אחד המגזרים שללא ספק קיבלו את המכה הכואבת ביותר הוא מגזר הכנסים והאירועים, בשנת 2020. האיסור לקיים אירועים מרובי משתתפים החל מאמצע חודש מרץ ועד חודש מאי, ושוב לאחר מכן החל מחודש יולי, בהחלט מצריכים מהמפיקים ומנהלי האירועים לתכנן מסלול מחדש ולהתאים את התנאים למציאות החדשה. איך עושים זאת? הנה מספר דברים שחשוב לקחת בחשבון…

רעיונות מובילים לקידום העסק בכנסים ותערוכות

רעיונות מובילים לקידום העסק בכנסים ותערוכות

אחת הדרכים לחשוף את העסק היא באמצעות אסטרטגיה שיווקית מקצועית בכנסים ותערוכות. מתנות קידום מכירות לדוגמא, הן פרסום מצוין לעסק, שיטה ותיקה שמוכיחה את עצמה שוב ושוב, חושפת את מקבלי המתנה ללוגו של החברה, להיכרות עם המותג, ובהחלט מסייעות לחשוף את העסק. התקשורת מראה כי עסקים אמריקאיים מוציאים כ-20 מיליארד דולר בשנה, על מתנות קידום…

דיילות רישום

דיילות לאירועים וכנסים כחלק מאסטרטגיית שיווק

אחת הדרכים המומלצות אשר יכולות לסייע להפיק אירוע או כנס מבחינת שיווק וחשיפה, היא באמצעות דיילות לאירועים. דיילות קידום מכירות אשר מסייעות למשתתפי הכנס להתחבר למותג, מקדמות את המותג באמצעות האסטרטגיה השיווקית שבחרתם, ובאמצעות כישורי המכירות שלהן, בהחלט יכולות לסייע להעלות את הכנס מספר רמות מעלה. חשוב לציין כי היתרונות של דיילות באירועים הם לא…

דיילות קידום מכירות

דיילות קידום מכירות לאירועים וכנסים ע"י איסוף לידים

באירועים וכנסים המשמשים לחשיפה ולמכירת מוצר או מותג מסוים, השימוש בדיילות קידום מכירות הוא הכרחי, ובעל יתרונות רבים. אחד הכלים העיקריים להשיג לידים מהאירוע או מהכנס, הוא באמצעות דיילות אשר אוספות לידים, אבל בואו נתחיל מההתחלה. מה זה ליד? ליד הוא מושג שיווקי אשר מתייחס לפרטי התקשרות שמשאיר מתעניין / לקוח פוטנציאלי מסוים, לגבי שירות…

רישום לאירועים

רישום לאירועים – מה מבדיל אירוע ממוצע מאירוע מקצועי?

אחד התחומים המהותיים ביותר בכל אירוע וכנס הוא נושא הרישום בכניסה וקליטת המשתתפים. היכולת לבצע רישום לאירועים באופן מקצועי, יעיל וידידותי, בהחלט משקפים את מידת המקצועיות של ההפקה. הנה מספר פתרונות מתקדמים שיסייעו לכם לתת מענה מקצועי יותר, וגם כמה פיצ'רים מאסט לכל כנס, שלא רק יותירו רושם מקצועי על המשתתפים, אלא יעניקו להם הלכה…

מערכת רישום לאירועים

כיצד בוחרים מערכת רישום לאירועים?

בעידן החדש, כאשר הטכנולוגיה בכללותה מתקדמת בצעדי ענק, וניתן לראות זאת בכל התחומים, גם בתחום של הפקת אירועים ורישום לאירועים, אנו עדים לעליית מדרגה רצינית ומקצועית, וזה נהדר! השאלה היא, כיצד נשכיל לבחור את מערכת הרישום המיטבית ביותר לאירוע / לכנס שלנו? הנה מספר קריטריונים שחשוב לקחת בחשבון, אשר יסייעו לנו לבחור מערכת רישום לאירועים,…

הפקת אירוע - ניהול כנסים ואירועים

הפקת אירוע עסקי מוצלח – 6 טיפים מנצחים

להצליח לבצע הפקת אירוע עסקי בהצלחה, היא בהחלט לא משימה קלה, אולם עם תכנון נכון ושימוש בכלים חכמים ויעילים להפקת אירוע, בהחלט ניתן לבצע זאת בהצלחה מסחררת. הנה מספר טיפים שיסייעו לכם להפיק אירוע עסקי על הצד הטוב ביותר. התאמת אופי האירוע ללוקיישן אומנם מדובר באירוע עסקי, אך בהחלט יכול להיות שהוא יתקיים על חוף…

עמדות רישום ב Muni Expo – מוני אקספו – יריד חדשנות אורבני

מאפיינים חשובים שכדאי לקחת בחשבון כשבאים לבחור עמדות רישום לאירועים

אחד התחומים החשובים ביותר עבורם יש להקדיש תשומת לב ושיקול דעת, בעת הפקת כנס או אירוע מסוים, הוא נושא הרישום לכנס בכניסה. כיום ישנן מספר טכנולוגיות ושיטות מתקדמות, לניהול עמדות רישום לאירועים, והחוכמה היא לבחור בשיטה ובטכנולוגיה המתאימה ביותר לאירוע או לכנס מסוים. איך עושים זאת? הנה מספר נתונים שכדאי לקחת בחשבון, ובהתאם, עמדות רישום לאירועים…

דיילות רישום

כיצד דיילות לאירועים משדרגות את הכנס או האירוע שלך?

כיצד דיילות לאירועים יכולות לקדם את האירוע ולתרום להצלחתו? זוהי שאלה שלעיתים מפיקי אירועים וכנסים שואלים, בעיקר בעידן הדיגיטאלי בו העולם בכף ידינו, בדמות הטלפון הנייד. ריכזנו עבורכם מספר יתרונות בולטים, לתפקידיהם של דיילות לאירועים, ומדוע תרצו לקחת בחשבון שילוב דיילות לאירועים שלכם. תקשורת ישירה מול אדם ולא מול מסך זוהי אולי אחת הסיבות המרכזיות…

ניהול אירועים

חמש מגמות וטכנולוגיות מובילות בתחום ניהול אירועים וכנסים

תחום ניהול האירועים והכנסים מתקדם והופך להיות מתוחכם יותר, מעניין יותר וחדשני. מה מחכה לנו בשנים הקרובות? נכון, אנחנו משוחדים, אבל תחום ניהול האירועים הולך ונהיה מרתק וחדשני משנה לשנה. בכל שנה אנחנו רואים יותר ויותר טכנולוגיות חדשות ומגמות מרתקות שהופכות את התחום למתוחכם יותר, מתקדם, חדשני ומעלה את הרף בכל הנוגע לשליטה ובקרה, חווית…