הנגשת כנס

הנגשת כנסים לבעלי מוגבלויות – כל מה שצריך לדעת

החוק במדינת ישראל מורה כי כנסים צריכים להיות נגישים לאנשים עם מוגבלות. מה זה אומר הנגשת כנסים? מה התחומים אשר צריכים להיות מונגשים, וכיצד עושים זאת? כל המידע בעמוד שלפניכם. על מנת שאירוע ייחשב כעומד בתקן מבחינת נגישות, כל הסעיפים הבאים צריכים להתקיים: דרכי גישה – דרך גישה נוחה, ללא מכשולים, עם תאורה טובה ללקויי…

כנס היברידי וירוטאלי

הכירו: כנסים וירטואלים והיברידיים

אחד הדברים הבולטים שהביאה עימה הקורונה לעולמנו ולחיינו, בתחומים רבים, הוא המעבר לאון ליין. אם בעבר נהגנו לערוך ישיבות, פגישות, כנסים ומה לא, באופן פרונטאלי, לעיתים נוסעים לקצה אחד של המדינה ושבים באותו היום, הרי שהמושג כנסים וירטואלים או כנסים היברידיים הוא בהחלט מושג שחשוב להכיר, ובעיקר לראות איך אנחנו יכולים לעזור לארגון שלנו ולעצמנו,…

טיפים למיתוג אירוע עסקי

טיפים למיתוג אירוע עסקי

כאשר אתם מתכננים אירוע עסקי, האנשים אשר הזמנתם לאירוע, הלקוחות, הספקים, השותפים, העובדים, כולם נחשפים בהזדמנות נהדרת וייחודית לעסק שלכם, ולכן חשוב מאוד שהחשיפה תהיה לא פחות ממצוינת, סופר מקצועית, על מנת שמיתוג העסק יוצג ויחלחל הלאה בדרך הטובה ביותר. כשהמוזמנים של האירוע חושבים על האירוע ועל העסק שלעם, הם עשויים לחשוב על שירותים מסוימים,…

איך לבחור מקום לכנס בינלאומי

איך לבחור מקום לכנס בינלאומי

בין אם אתם מנהלים כנס עבור לקוחות, עבור שותפים או כנס גדול ורחב מימדים, למקום בו תבחרו לקיים את הכנס ישנו משקל רב. כאשר מדובר בכנס בינלאומי, המשקל עולה, כיוון שעליכם לקלוע כמה שיותר במדויק לרצונות ולמאוויהם של משתתפים ממדינות שונות, תרבויות שונות והרגלים שונים. לפניכם מספר טיפים מנצחים, איך תוכלו לבחור את המקום לכנס…

כיצד בוחרים את היום הנכון לכנס או לאירוע

כיצד בוחרים את היום הנכון לכנס או לאירוע? טיפים מקוריים בנושא

שאלה משמעותית שמפיקים ומארגני כנסים נתקלים בה לא אחת, היא שאלת היום בו ייערך האירוע, הכוונה היא באיזה יום בשבוע לערוך את האירוע, זה כמובן בהנחה שכל האפשרויות פתוחות, ואין אילוץ של יום מסוים או תאריך מסוים. לכל יום בשבוע היתרונות, החסרונות והווייב שלו, לפניכם סקירה של כל ימות השבוע, ומדוע כדאי לכם או לא…

הפקת כנס ידידותי לסביבה

הפקת כנס ידידותי לסביבה – כיצד עושים זאת?

אחת התופעות החיוביות שאנו עדים להן בתקופה האחרונה, היא הגברת המודעות לסביבה, ולשמירה על הסביבה. אם בעבר לא חשבנו פעמיים לפני שימוש בכלים חד פעמיים, הרי שהיום אנשים רבים יבחרו בכלים חד פעמיים מתכלים, גם אם מחירם פי שניים! איך זה נראה בהפקת אירוע? כיצד ייראה אירוע ידידותי לסביבה? הנה מספר עצות מועילות בנושא, וקלות…

רישום עצמי בכנסים

כנסים ואירועים בזמן קורונה – איך מנהלים אירוע במציאות החדשה ב- 2020

אחד המגזרים שללא ספק קיבלו את המכה הכואבת ביותר הוא מגזר הכנסים והאירועים, בשנת 2020. האיסור לקיים אירועים מרובי משתתפים החל מאמצע חודש מרץ ועד חודש מאי, ושוב לאחר מכן החל מחודש יולי, בהחלט מצריכים מהמפיקים ומנהלי האירועים לתכנן מסלול מחדש ולהתאים את התנאים למציאות החדשה. איך עושים זאת? הנה מספר דברים שחשוב לקחת בחשבון…

רעיונות מובילים לקידום העסק בכנסים ותערוכות

רעיונות מובילים לקידום העסק בכנסים ותערוכות

אחת הדרכים לחשוף את העסק היא באמצעות אסטרטגיה שיווקית מקצועית בכנסים ותערוכות. מתנות קידום מכירות לדוגמא, הן פרסום מצוין לעסק, שיטה ותיקה שמוכיחה את עצמה שוב ושוב, חושפת את מקבלי המתנה ללוגו של החברה, להיכרות עם המותג, ובהחלט מסייעות לחשוף את העסק. התקשורת מראה כי עסקים אמריקאיים מוציאים כ-20 מיליארד דולר בשנה, על מתנות קידום…

דיילות רישום

דיילות לאירועים וכנסים כחלק מאסטרטגיית שיווק

אחת הדרכים המומלצות אשר יכולות לסייע להפיק אירוע או כנס מבחינת שיווק וחשיפה, היא באמצעות דיילות לאירועים. דיילות קידום מכירות אשר מסייעות למשתתפי הכנס להתחבר למותג, מקדמות את המותג באמצעות האסטרטגיה השיווקית שבחרתם, ובאמצעות כישורי המכירות שלהן, בהחלט יכולות לסייע להעלות את הכנס מספר רמות מעלה. חשוב לציין כי היתרונות של דיילות באירועים הם לא…

דיילות קידום מכירות

דיילות קידום מכירות לאירועים וכנסים ע"י איסוף לידים

באירועים וכנסים המשמשים לחשיפה ולמכירת מוצר או מותג מסוים, השימוש בדיילות קידום מכירות הוא הכרחי, ובעל יתרונות רבים. אחד הכלים העיקריים להשיג לידים מהאירוע או מהכנס, הוא באמצעות דיילות אשר אוספות לידים, אבל בואו נתחיל מההתחלה. מה זה ליד? ליד הוא מושג שיווקי אשר מתייחס לפרטי התקשרות שמשאיר מתעניין / לקוח פוטנציאלי מסוים, לגבי שירות…