תגי שם חכמים לכנסים – העתיד הוא בתגי זיהוי חכמים

מיקומך כאן
סריקת ברקוד תג

אחת הדרכים להעביר היום מידע מסחרי, רפואי, משפטי ועוד, הוא באמצעות כנס וכמובן שאין כנס ללא משתתפים ועם אלו קיים צורך עמוק בניהול משתתפי הכנסים בהתאם למטרה שבחרתם בכנס או הקונספט השיווקי – באמצעות תגי שם. מדובר על כנסים שעשויים להכיל גם אלפי משתתפים, ואחד הדברים הכי חשובים בכל אירוע כזה – הוא הסדר.

תגי שם לכנסים – למען הסדר הטוב

אנשים שמגיעים לכנסים, משלמים כסף כדי להשתתף בו ומעבר להיבט המקצועי בגללו הם בחרו להשתתף, בדרך כלל משולבים בכנס הזה גם ארוחות, התכנסויות שונות, פאנלים, מושבים ועוד.

תגי שם חכמים לכנסים, הם הדרך החדשנית לקבל את האורחים שלכם, ולשלוט בסדר של הכנס גם לגבי סדר היום שלו, השתתפות האנשים, היכולת לתקשר אתם ועוד.

אז מה הם תגי שם חכמים לכנסים ומה היתרונות שלהם?

תגי שם חכמים לכנסים נעשים מחומרים שונים ולשימושים שונים. הם מתפקדים בטכנולוגיית מגע או על מגע, ויש גם תגי קרבה בטכנולוגיית RFID או NFC  המאפשרים שליטה ובקרה על כלל המשתתפים- בין אם מדובר בתגי שם לעובדים ולמשתתפי כנסים ואירועים אחרים. אפשר להזמין אצלנו גם תגי שם המשלבים בין כמה טכנולוגיות בכרטיס אחד. בתחום הכנסים, אין ספק כי לנו יש את הפתרונות שהם המילה האחרונה בתחום, והם מוזמנים בהתאם לדרישות כל לקוח.

תגי שם מצד אחד הם שימושיים וחשובים לזיהוי משתתפים בכנס ממנו יוצאים ונכנסים במשך יום שלם או כמה ימים, אבל מעבר לכך הם גם סוג של מיתוג שלכם, כאשר אתם יכולים להזמין תגי שם חכמים עם לוגו ושם החברה, תגים מעוצבים באופן שאינו משאיר ספק לגבי המקצועיות שלכם. ארגון כנס הוא הפקה גדולה מאוד ותגי שם חכמים, עוזרים  לסדר, אירגון, פיקוח ומעקב באון ליין בכנס, וגם לתרום לאווירה היוקרתית של כל אירוע וכנס.

חשיבות תגי השם – המוניטין של הכנס שלכם

אם אתם חברת הייטק, ארגון, התאחדות או כל גוף אחר, אשר עורך כנסים מדי פעם, אתם בוודאי מודעים לחשיבות מיתוג הכנס הזה, ותגי שם הם חלק מהמיתוג הזה, בד בבד אם מדובר בתגי זיהוי חכמים. תגים אלו אפשר להזמין בעיצובים שונים ייעודיים ממעצבים גרפיים עמם אנו משתפים פעולה. תוכלו להדפיס את הלוגו ושם החברה שלכם על תג ייחודי חכם וממותג. צריך לומר כי תג שם הוא סוג של "פרסום נודד" עבור התחום שלכם וככל שתקפידו על אמצעי הזיהוי של הכנס, כך תזכו במוניטין שלכם שחלק ממנו כאמור, הוא אמצעי הזיהוי של משתתפי הכנס שלכם.

קראו עוד על מגוון השירותים והפתרונות המתקדמים שלנו לרישום וניהול כנסים ואירועים>

מאמרים נוספים