דיילי רישום והכוונה לכנסים, אירועים ותערוכות

מיקומך כאן

דיילות רישום לאירועים וכנסים - שירותי דיילות רישום מקצועיים לקבלת פנים בכנס ואירוע

דיילות בכנס ניורולוגיה

Xmile שמה לה לדגש וללא  פשרות את נושא ההון האנושי וכוח האדם שיקבל את משתתפי הכנס.
שימוש בכוח אדם איכותי, ייצוגי, מאיר פנים ומקצועי, הוא קריטי להצלחת הכנס.

נוכחות דיילות הרישום חשובה מאוד ביצירת רושם ראשוני חיובי. כשישנה הקפדה על ההון האנושי שנבחר לייצג את פני הלקוח בכנס ולסייע בהכוונת וליווי המוזמנים, ניתן להעלות משמעותית את רמת שביעות הרצון של משתתפי הכנס.

חשוב מראש לפנות לחברה המציעה שירותי דיילות שיודעות לבצע את הרישום וההכוונה בסטנדרט הגבוה ביותר, ייצוגיות ובקיאות בניהול ותפעול המערכת. חשוב לבחור דיילות ודיילים רישום שעברו סדנאות הכשרה וימי עיון בנושאים כמו שירות לקוחות והתמקצעות טכנולוגית עם המערכת. ברגע שהמשתתף מגיע והוא פוגש בדייל מקצועי ומאיר פנים, התחושה החיובית שלו מהכנס גבוהה והוא יודע שיש לו למי לפנות בכל שאלה.

הדיילים ודיילות הרישום בכנסים או בכל אירוע אחר, שומרים על ניהול לוח הזמנים, שביעות רצון של כל משתתף ומהווים את "הפנים" של הלקוחות ומנהלי הכנס במפגש ובאינטראקציה עם המוזמנים. חברת Xmile כנסים ואירועים מתמחה במתן שירותים ופתרונות של שירותי דיילות רישום אדיבות, שיעניקו יחס אישי לכל משתתף, יוכלו לסייע בהפקת תגי שם ולבצע תהליך רישום מהיר ויעיל וישקפו את המומחיות והמקצועיות שמנהלי הכנס רוצים להציג בניהול הכנס.

רישום מוני אקספו
עמדת רישום עצמאית בכנס

היתרונות שבשירותי דיילות רישום והכוונה מבית Xmile

זה לא סוד שארגון והפקה של כנס הוא פרויקט מורכב עם הרבה מאוד רכיבים שקובעים את התמהיל ואת ההצלחה של הכנס. מנהלי כנסים טרודים באינספור נושאים, החל  מבחירת לוקיישן דרך פיקוח אחר ניהול הכנס, המרצים והמומחים, הסדנאות, החומרים המקצועיים, המציגים בדוכנים, סידורי חנייה, ישיבה, מיתוג ועיצוב והרשימה עוד ארוכה.

Xmile כנסים מספקת שירותי דיילות רישום לכל כנס או אירוע עסקי – כזה או אחר. דיילות הרישום בעמדות רישום עושות שימוש בטכנולוגיה מתקדמת הכוללת עמדות רישום עצמאיות החוסכות זמן יקר וכן משאבים ולקדם את התנהלות הכנס בדרך יעילה יותר. שירותי דיילות רישום מאפשרים קבלת פנים מיטבית של הבאים, ארגון הרשומים של מי הגיע ומי לא ומי פונה לאן, כולל עזרה בסידורי ישיבה, גביית תשלומים במידה ויידרשו וכל מה שנדרש. רישום מוצלח עם שירותי הדיילות המקצועיים של Xmile כנסים מייצרים ביחד סדר וארגון מתחילת הכנס ועד לתום האירוע, כך שלפחות בנוגע לקבלת הפנים ולהכוונה של משתתפי הכנסים, מנהל הכנס או האירוע אינו צריך לדאוג. יש על מי לסמוך בביצוע משימות ניהוליות במהלך הכנס וניתן לבצע רישום אמין ומקצועי, לנתב היטב את הבאים וכן לארגן דטה בייס לניהול אירועים עתידיים – אוצר חשוב בעידן המידע לכל מנהל כנס באשר הוא.

חשוב לדאוג מראש לדיילות רישום מקצועיות בעמדות רישום במהלך הכנס, אירוע או תערוכה ולשירותי דיילות רישום איכותיים לצורך ניהול אופטימאלי של הכנס.