חוזרים לפעילות עסקית מלאה
טור אישי מאת רונן קרביץ: סמנכ"ל פיתוח עסקי וקשרי לקוחות בתקופות השיא של מגיפת הקורונה, לאחר תקופה קצרה של הסתגלות והבנת המצב וכאילוץ, נחתה עלינו
טור אישי מאת רונן קרביץ: סמנכ"ל פיתוח עסקי וקשרי לקוחות בתקופות השיא של מגיפת הקורונה, לאחר תקופה קצרה של הסתגלות והבנת המצב וכאילוץ, נחתה עלינו
יש היום כל-כך הרבה כנסים, רבים מהכנסים אפילו לא זוכרים בעצמם שהתקיימו, אז איך ניצור כנס אטרקטיבי כזה שלא רק שהמשתתפים יספרו לכולם "וואו, איזה
החוק במדינת ישראל מורה כי כנסים צריכים להיות נגישים לאנשים עם מוגבלות. מה זה אומר הנגשת כנסים? מה התחומים אשר צריכים להיות מונגשים, וכיצד עושים
אחד הדברים הבולטים שהביאה עימה הקורונה לעולמנו ולחיינו, בתחומים רבים, הוא המעבר לאון ליין. אם בעבר נהגנו לערוך ישיבות, פגישות, כנסים ומה לא, באופן פרונטאלי,
כאשר אתם מתכננים אירוע עסקי, האנשים אשר הזמנתם לאירוע, הלקוחות, הספקים, השותפים, העובדים, כולם נחשפים בהזדמנות נהדרת וייחודית לעסק שלכם, ולכן חשוב מאוד שהחשיפה תהיה
בין אם אתם מנהלים כנס עבור לקוחות, עבור שותפים או כנס גדול ורחב מימדים, למקום בו תבחרו לקיים את הכנס ישנו משקל רב. כאשר מדובר
שאלה משמעותית שמפיקים ומארגני כנסים נתקלים בה לא אחת, היא שאלת היום בו ייערך האירוע, הכוונה היא באיזה יום בשבוע לערוך את האירוע, זה כמובן
אחת התופעות החיוביות שאנו עדים להן בתקופה האחרונה, היא הגברת המודעות לסביבה, ולשמירה על הסביבה. אם בעבר לא חשבנו פעמיים לפני שימוש בכלים חד פעמיים,
אחד המגזרים שללא ספק קיבלו את המכה הכואבת ביותר הוא מגזר הכנסים והאירועים, בשנת 2020. האיסור לקיים אירועים מרובי משתתפים החל מאמצע חודש מרץ ועד
אחת הדרכים לחשוף את העסק היא באמצעות אסטרטגיה שיווקית מקצועית בכנסים ותערוכות. מתנות קידום מכירות לדוגמא, הן פרסום מצוין לעסק, שיטה ותיקה שמוכיחה את עצמה
הרשמו לרשימת הדיוור שלנו וקבלו את החדשות הכי חמות